Gdańsk na targach w Cannes!

O tegorocznych targach nie można nie wspomnieć!

Polskie stoisko, które zostało wysoko oceniane przez uczestników, przygotował oprócz samego Gdańska także Sopot oraz inwestor BPTO. Sąsiednimi stoiskami były największe i najbardziej znane europejskie miasta: Londyn oraz Barcelona.

Targi trwały 4 dni i zaowocowały licznymi rozmowami biznesowymi z inwestorami, którzy widzą wielki potencjał na polskim rynku. Wiele zagranicznych firm wykazało ogromne zainteresowanie możliwością inwestycyjną w Gdańsku. I trudno się dziwić…

Gdańsk zaprezentował kilka znaczących projektów, do tych najlepszych można zaliczyć: plan zabudowy Targu Siennego i Rakowego, projekt budowy centrum kongresowo-wystawienniczego w pobliżu powstającego, nowoczesnego stadionu. Pojawiły się także oferty dotyczące zagospodarowania terenów nadmorskich, z uwzględnieniem Aquaparku.

Zwłaszcza projekty związane z budową stadionu wzbudziły chęci do zainwestowania na terenach miasta. Z inicjatywą wyszła londyńska firma Crystal Digital Technology Co. -„Jesteśmy bardzo zainteresowani nawiązaniem kontaktów przedstawicielami Miasta Gdańska w związku z organizacją przez wasze miasto Euro 2012”- mówiła Joy Yang – dyrektor ds. Rozwoju w Crystal CO.

Również w branży hotelowej Gdańsk nie pozostał w tyle i skuteczni potrafił się wypromować. The Rezidor Holel Group otwarcie wyraził swoje zadowolenie, które wynika z wcześniejszych inwestycji w Gdańsku. Owocem tej inwestycji będzie wkrótce otwarty Radisson SAS. Również sieć Louvre Hotels oświadczyła, że nadal chce utrzymywać kontakty z Gdańskiem i inwestować w miasto. Louvre Hotels znany jest w Polsce między innymi z takich marek jak, Kyriad czy Campanille. Austriacy idąc przykładem innych miast europejskich również zapowiedzieli, że chcą inwestować w Gdańsku.

Budowę mieszkań komunalnych na razie wstępnie zapowiedzieli Holendrzy. Znany deweloper Bouwfounds wykazywał duże zainteresowanie Gdańskiem, miejmy nadzieję, że wkrótce dojdzie do oficjalnych umów.

Wśród licznych spotkań biznesowych Gdańska z innymi państwami, kilka dotyczyło tych związanych z projektem Targ Sienny i Rakowy. Miasto poruszyło ten temat choćby z przedstawicielem Multidevelopment na Europę Centralną.

Spotkań i rozmów było tak wiele, że ciężko je wszystkie wymienić, jednak pewne jest, że będzie o nich głośno, a efekty będą wkrótce widoczne. Gdańsk wykorzystał targi maksymalnie, skutecznie wypromował wszystkie elementy, którymi może się pochwalić.

Targi odwiedziło ok. 23 000 osób, mimo, że liczba odwiedzających spadła, co związane jest z ogólnoświatowym kryzysem, to i tak polskie stoisko dziennie odwiedzało kilkaset osób z całego świata, a to bardzo dobrze rokuje na przyszłość Gdańska.


Fot. Targi w Cannes 2009/UM Gdańsk


Fot. Polskie stoiska na Targach w Cannes 2009/UM Gdańsk



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl