Galileo by Travelport zawarł porozumienie z Travelplanet.pl S.A.

null to światowy lider w dziedzinie technologii, który skupia się na dostarczeniu elektronicznych usług globalnej dystrybucji.

Galileo to dystrybutor sektora turystycznego, wspierający swoich dostawców, biura podróży i klientów korporacyjnych, a za ich pośrednictwem, rozszerza ofertę dla podróżnych. Galileo by Travelport to także największy na świecie dystrybutor systemu rezerwacji biletów lotniczych, w związku z tym ogłosił podpisanie 3-letniej umowy z Travelplanet S.A.

Travelport to jeden z największych światowych konglomeratów turystycznych. W jego skład wchodzi 20 wiodących marek, w tym Galileo, system globalnej dystrybucji (), Orbitz, internetowe biuro podróży, oraz Gullivers Travel Associates (GTA), konsolidator globalnych ofert turystycznych. Travelport osiąga rocznie przychody na poziomie 2,6 miliarda USD.

Portal Aero.pl, będący marką Travelplanet.pl, oferuje sprzedaż online biletów lotniczych. Od połowy 2008 r. technologie dostarcza Galileo by Travelport. W rezultacie podpisania tej umowy o rozszerzeniu wzajemnej współpracy Galileo GDS będzie dominującą platformą dystrybucyjną portalu Aero.pl.

Tomasz Moroz, prezes Travelplanet.pl S.A. mówił: „Wybór Galileo jako głównego dostawcy systemu GDS dla marki Aero.pl jest naturalną konsekwencją naszej oceny rynku usług turystycznych online w Polsce. W chwili obecnej Galileo by Travelport oferuje najbardziej innowacyjne rozwiązania dla segmentu e-Travel, a uwzględniając planowane dalsze inwestycje Travelport w naszym regionie, trend ten będzie się zapewne nasilał. Sądzimy, że jest to znakomitym gwarantem rozwoju naszej spółki”.

„Niezmiernie nas cieszy zawarcie z Travelplanet.pl porozumienia, które jeszcze bardziej umacnia nasze relacje z tak ważnym graczem na polskim rynku turystycznym i e-commerce”, tłumaczy Krzysztof Gostkowski, Country Manager, Galileo by Travelport. – „Wybór Galileo by Travelport jako głównego dostawcy systemu GDS przez Travelplanet.pl potwierdza naszą pozycję w segmencie online. Zaufanie, jakim obdarza nas tak znaczący gracz na polskiej rynku e-Travel jest dla nas dodatkową motywacją do pracy i dalszego doskonalenia produktów”, dodaje Gostkowski.

„Podpisanie umowy z Galileo by Travelport pieczętuje naszą długoletnią współpracę, z której jesteśmy bardzo zadowoleni”, dodał Dawid Pszeniczka, szef sprzedaży Travelplanet.pl S.A. – „Oferowane produkty i profesjonalny serwis spowodowały wybór właśnie tego dostawcy systemu GDS spośród konkurencyjnych ofert. Jesteśmy przekonani, że wraz z Galileo by Travelport staniemy się niekwestionowanym liderem sprzedaży online w Polsce, wyznaczając nowe kierunki i trendy w tym segmencie e-Travel”.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl