„Otwarty Kraków” na nowe połączenia lotnicze.

24 marca przedstawiono projekt promocyjny „Otwarty , Otwarta Małopolska”

– Utrzymująca się od dwóch lat roku stała, wysoka liczba turystów odwiedzających Kraków to także efekt naszej dobrej współpracy z przewoźnikami lotniczymi. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej, dzięki naszym wysiłkom promocyjnym, Kraków stał się nie tylko celem wizyt turystycznych, ale też bardzo popularnym ośrodkiem konferencyjnym oraz centrum nowoczesnych technologii i obsługi biznesu – mówi Grażyna Leja, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Turystyki.

Władze Krakowa mają na uwadze kryzys światowy i aby utrzymać pozytywny wizerunek Krakowa postanowiły rozszerzyć współpracę z przewoźnikami lotniczymi. Zaproponowano pewien kompromis: w zamian za dodatkowe i regularne połączenia z Balicami, miasto przygotuje i zapewni kampanię reklamową promującą nowe, docelowe miejsca podróży zarówno w mieście, jak i w miejscach połączeń,

W związku z projektem o pasażerów będzie również konkurować spółka – Krakowski Port Lotniczy, która już zapowiedziała, że przygotuje atrakcyjniejszy cennik opłat.

Zainteresowanie projektem jest ogromne i tacy przewoźnicy jak na przykład PLL LOT, Sky Europe czy Aeroflot już wyrazili swoje zadowolenie.
Czekamy na owoce tej współpracy i gratulujemy kreatywnych rozwiązań.


Fot. Logo krakowskiego lotniska



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl