„Otwarty Kraków” na nowe połączenia lotnicze.
24 marca przedstawiono projekt promocyjny „Otwarty Kraków, Otwarta Małopolska”
– Utrzymująca się od dwóch lat roku stała, wysoka liczba turystów odwiedzających Kraków to także efekt naszej dobrej współpracy z przewoźnikami lotniczymi. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej, dzięki naszym wysiłkom promocyjnym, Kraków stał się nie tylko celem wizyt turystycznych, ale też bardzo popularnym ośrodkiem konferencyjnym oraz centrum nowoczesnych technologii i obsługi biznesu – mówi Grażyna Leja, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Turystyki.
Władze Krakowa mają na uwadze kryzys światowy i aby utrzymać pozytywny wizerunek Krakowa postanowiły rozszerzyć współpracę z przewoźnikami lotniczymi. Zaproponowano pewien kompromis: w zamian za dodatkowe i regularne połączenia z Balicami, miasto przygotuje i zapewni kampanię reklamową promującą nowe, docelowe miejsca podróży zarówno w mieście, jak i w miejscach połączeń,
W związku z projektem o pasażerów będzie również konkurować spółka – Krakowski Port Lotniczy, która już zapowiedziała, że przygotuje atrakcyjniejszy cennik opłat.
Zainteresowanie projektem jest ogromne i tacy przewoźnicy jak na przykład PLL LOT, Sky Europe czy Aeroflot już wyrazili swoje zadowolenie.
Czekamy na owoce tej współpracy i gratulujemy kreatywnych rozwiązań.
– Utrzymująca się od dwóch lat roku stała, wysoka liczba turystów odwiedzających Kraków to także efekt naszej dobrej współpracy z przewoźnikami lotniczymi. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej, dzięki naszym wysiłkom promocyjnym, Kraków stał się nie tylko celem wizyt turystycznych, ale też bardzo popularnym ośrodkiem konferencyjnym oraz centrum nowoczesnych technologii i obsługi biznesu – mówi Grażyna Leja, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Turystyki.
Władze Krakowa mają na uwadze kryzys światowy i aby utrzymać pozytywny wizerunek Krakowa postanowiły rozszerzyć współpracę z przewoźnikami lotniczymi. Zaproponowano pewien kompromis: w zamian za dodatkowe i regularne połączenia z Balicami, miasto przygotuje i zapewni kampanię reklamową promującą nowe, docelowe miejsca podróży zarówno w mieście, jak i w miejscach połączeń,
W związku z projektem o pasażerów będzie również konkurować spółka – Krakowski Port Lotniczy, która już zapowiedziała, że przygotuje atrakcyjniejszy cennik opłat.
Zainteresowanie projektem jest ogromne i tacy przewoźnicy jak na przykład PLL LOT, Sky Europe czy Aeroflot już wyrazili swoje zadowolenie.
Czekamy na owoce tej współpracy i gratulujemy kreatywnych rozwiązań.
Fot. Logo krakowskiego lotniska