Jak promują się polskie miasta?
Sukcesem jest zadowolenie mieszkańców, a takie można zauważyć w miejscowości – Wysiedle od Łobzem. Mało kto dowiedziałby się się o tym miejscu gdyby nie Miss Polski 2008! Mieszkańcy z dumą podkreślają, że najpiękniejsza nie bała się powiedzieć szczerze i przyznała skąd pochodzi. W ten sposób wypromowała swoją rodzinną wieś.
Osoby, które zaistniały w mediach w sposób szczególny potrafią kreować opinię innych.
Nic tak nie gwarantuje sukcesu jak organizowane w wielkim stylu imprezy wakacyjne. Wiedzą o tym władze Ostródy, które sprawiły, że festiwal ognia stał się wizytówką miasta i stanowi stały element programu wakacyjnego. Organizowany jest już po raz szósty i z pewnością również w tym roku przyciągnie turystów. Dobra reklama, pomysł i sprawna organizacja promuje i rozwija region. Organizatorzy z grupy eXodus tłumaczą – „Fundamentem tego pomysłu była chęć spotkania się z innymi grupami zajmującymi się artystyczną pracą z ogniem na terenie Polski. Na początku miały być to bardzo luźne warsztaty, lecz po licznych dyskusjach oraz rozmowach z Biurem Promocji Miasta Ostródy przerodziły się w pomysł stworzenia poważnej imprezy, zajmującej się tematyką ognia jako narzędzia artysty”
Gorzów prowadził działania promocyjne w dobrym kierunku, podobnie zresztą jak Mysłowice. Gorzów chciał wypromować i przyciągnąć turystów za pomocą czarnoskórego rapera – 50Centa. Impreza jednak do skutku nie doszła, a miasto straciło 100tys złotych, za to kontrowersyjny billboard zapowiadający imprezę został uznany za negatywny symbol miasta.
Podobnie Mysłowice chciały wypromować się dzięki filmowi, który miał ukazać się na płycie. Sprawa została jednak skierowana do prokuratory, ponieważ film naruszał prawa osobiste kilku osób.
Warto dokładniej przyjrzeć się swoim projektom promującym miasto czy region, skorzystać z cennych wskazówek i uczyć się na błędach innych.
Nic tak nie gwarantuje sukcesu jak organizowane w wielkim stylu imprezy wakacyjne. Wiedzą o tym władze Ostródy, które sprawiły, że festiwal ognia stał się wizytówką miasta i stanowi stały element programu wakacyjnego. Organizowany jest już po raz szósty i z pewnością również w tym roku przyciągnie turystów. Dobra reklama, pomysł i sprawna organizacja promuje i rozwija region. Organizatorzy z grupy eXodus tłumaczą – „Fundamentem tego pomysłu była chęć spotkania się z innymi grupami zajmującymi się artystyczną pracą z ogniem na terenie Polski. Na początku miały być to bardzo luźne warsztaty, lecz po licznych dyskusjach oraz rozmowach z Biurem Promocji Miasta Ostródy przerodziły się w pomysł stworzenia poważnej imprezy, zajmującej się tematyką ognia jako narzędzia artysty”
Gorzów prowadził działania promocyjne w dobrym kierunku, podobnie zresztą jak Mysłowice. Gorzów chciał wypromować i przyciągnąć turystów za pomocą czarnoskórego rapera – 50Centa. Impreza jednak do skutku nie doszła, a miasto straciło 100tys złotych, za to kontrowersyjny billboard zapowiadający imprezę został uznany za negatywny symbol miasta.
Podobnie Mysłowice chciały wypromować się dzięki filmowi, który miał ukazać się na płycie. Sprawa została jednak skierowana do prokuratory, ponieważ film naruszał prawa osobiste kilku osób.
Warto dokładniej przyjrzeć się swoim projektom promującym miasto czy region, skorzystać z cennych wskazówek i uczyć się na błędach innych.