Promuj biuro podróży na targach!
Gdy już postanowimy zaprezentować swoją ofertę na targach niezwykle ważny jest sposób prezentacji. Konkurencja jest przecież duża i wykwalifikowana, aby ją pokonać warto postawić na oryginalność i zaangażowanie.
Pracownik hotelu czy biura podróży nie tylko powinien zachęcać zainteresowanych przy stanowisku, ale także reklamować je poza nim. Dobrym pomysłem będzie wręczanie ulotek, które będą przejrzyste i intrygujące zarazem, tak by skłoniły potencjalnego klienta do poświęcenia większej ilości uwagi firmie, o której mowa w broszurce. Stoisko ma pewne ograniczające nas wymiary, ale hala jest ogromna i należy wykorzystać całą jej powierzchnię.
Warto zainwestować w gadżety kojarzone z firmą. Celem biura podróży jest sprzedaż wycieczki do Paryża? Skupmy się zatem na wykorzystaniu wizerunku choćby słynnej Wieży Eiffla, symbol ten koniecznie zestawmy z logiem firmy. Skojarzenia będą jednoznaczne! Działania te mają na celu nie tylko promocję produktu, ale również zbudowanie całej pozytywnej opinii wokół marki.
Kolejna zasada jest dość paradoksalna: Klient nie powinien Cię szukać, a jednocześnie powinien Cię odnaleźć. Chodzi głównie o to, by nasze stanowisko było widoczne i w miarę wyróżniające się od innych. Musimy pamiętać, że naszym zadaniem jest przyciągnięcie klienta w taki sposób, by sądził on, że nie uległ marketingowym chwytom lecz sam zdecydował się przyjrzeć bliżej oferowanym propozycjom. Niedopowiedzenia, ciekawe hasło reklamowe, widoczna cena, odpowiednia szata graficzna – elementy te dobrze wykorzystane zadbają o nasz cel.
Targi Turystyczne oraz wszystkie imprezy masowe są świetną okazją by rozszerzyć grono klientów, a także pozytywnie wpłynąć na ich opinię. Wydarzenia te pełnią bardzo ważną rolę w kampanii promocyjnej. Dobre zdanie owocuje większą ilością umów, a więc tak naprawdę większą ilością sprzedanych wydarzeń turystycznych. Jeśli szukasz miejsca, w którym chcesz wzbudzić zaufanie klientów targi będą idealne!
Najbliższe targi:
27-29.03.2009 Międzynarodowe Targi Turystyki, Sprzętu Turystycznego,Żeglarskiego i Sportowego GLOB 2009 w Katowicach
17 – 19.04.2009 – MTG SA Gdańsk GTT Gdańskie Targi Turystyczne
17 -19.04.2009 – VIII Świętokrzyskie Targi Turystyki VOYAGER w Kielcach
Pracownik hotelu czy biura podróży nie tylko powinien zachęcać zainteresowanych przy stanowisku, ale także reklamować je poza nim. Dobrym pomysłem będzie wręczanie ulotek, które będą przejrzyste i intrygujące zarazem, tak by skłoniły potencjalnego klienta do poświęcenia większej ilości uwagi firmie, o której mowa w broszurce. Stoisko ma pewne ograniczające nas wymiary, ale hala jest ogromna i należy wykorzystać całą jej powierzchnię.
Warto zainwestować w gadżety kojarzone z firmą. Celem biura podróży jest sprzedaż wycieczki do Paryża? Skupmy się zatem na wykorzystaniu wizerunku choćby słynnej Wieży Eiffla, symbol ten koniecznie zestawmy z logiem firmy. Skojarzenia będą jednoznaczne! Działania te mają na celu nie tylko promocję produktu, ale również zbudowanie całej pozytywnej opinii wokół marki.
Kolejna zasada jest dość paradoksalna: Klient nie powinien Cię szukać, a jednocześnie powinien Cię odnaleźć. Chodzi głównie o to, by nasze stanowisko było widoczne i w miarę wyróżniające się od innych. Musimy pamiętać, że naszym zadaniem jest przyciągnięcie klienta w taki sposób, by sądził on, że nie uległ marketingowym chwytom lecz sam zdecydował się przyjrzeć bliżej oferowanym propozycjom. Niedopowiedzenia, ciekawe hasło reklamowe, widoczna cena, odpowiednia szata graficzna – elementy te dobrze wykorzystane zadbają o nasz cel.
Targi Turystyczne oraz wszystkie imprezy masowe są świetną okazją by rozszerzyć grono klientów, a także pozytywnie wpłynąć na ich opinię. Wydarzenia te pełnią bardzo ważną rolę w kampanii promocyjnej. Dobre zdanie owocuje większą ilością umów, a więc tak naprawdę większą ilością sprzedanych wydarzeń turystycznych. Jeśli szukasz miejsca, w którym chcesz wzbudzić zaufanie klientów targi będą idealne!
Najbliższe targi:
27-29.03.2009 Międzynarodowe Targi Turystyki, Sprzętu Turystycznego,Żeglarskiego i Sportowego GLOB 2009 w Katowicach
17 – 19.04.2009 – MTG SA Gdańsk GTT Gdańskie Targi Turystyczne
17 -19.04.2009 – VIII Świętokrzyskie Targi Turystyki VOYAGER w Kielcach