Polska i Niemcy intensyfikują swoją współpracę w dziedzinie turystyki

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej – Rafał Szmytke oraz Petra Hedrorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT, dokładnie 12 marca 2009r na organizowanych w Berlinie prestiżowych targach turystycznych ITB 2009, podpisali porozumienie o współpracy pomiędzy organizacjami.

Nie zabrakło świadków tego miłego wydarzenia – pojawiła się Katarzyna Sobierajska, która pełni funkcję Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki RP oraz niemiecki przedstawiciel – Ernst Hinsken, Pełnomocnik Rządu Federalnego ds. Turystyki.

Celem pogłębienia współpracy jest przede wszystkim rozwój marketingu dotyczący regionu turystycznego Europy Środkowej głównie na gruntach azjatyckich i amerykańskich. Ważnym punktem spotkania było dostrzeżenie szansy jaką niesie za sobą realizacja przedsięwzięć marketingowych przez regiony przygraniczne.

„Wykorzystanie efektu synergii w działaniach marketingowych jest bardzo ważnym czynnikiem pozwalającym na podniesienie skuteczności i zwiększenie obszaru dotarcia z informacją o atrakcyjności naszego regionu i krajów. Pragnę podkreślić tu również znaczenie badań, które Organizacja Turystyczna i Niemiecka Centrala Turystyki będą mogły wspólnie prowadzić choćby w zakresie konkurencyjności produktu turystycznego, czy też rozpoznawalności miast, regionów i krajów” komentuje Rafał Szmytke.

Spotkanie stanowiło również możliwość wymiany doświadczeń, przeprowadzenia dyskusji dotyczących innowacyjnych przedsięwzięć związanych z turystyką. Poruszono również sposoby organizowania imprez masowych. Odniesiono się przede wszystkim do zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012.

Ernest Hinksen tak podsumował podpisanie umowy o współpracy: „W ramach podpisanej dziś umowy Niemiecka Centrala Turystyki i Polska Organizacja Turystyczna wyznaczyły sobie na początek wspólnych akcji bardzo konkretny cel: wymianę doświadczeń ukierunkowaną na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2012 roku, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. Bogaty know-how w tym zakresie zdobyliśmy przy marketingu Mistrzostw Świata FIFA w 2006 roku, teraz chętnie podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem z Polską. Mówiąc językiem futbolu: podamy Wam piłkę.”

Miejmy nadzieję, że podobnych wydarzeń będzie więcej. Trzymamy kciuki za owocną współpracę, na której efekty nie trzeba będzie długo czekać.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl