Dreewood promuje Wrocław!
Już od trzech lat organizatorzy dostrzegli walory płynące z przygotowań targów drewna połączonych z targami budowlanymi TARBUD. Połączenie to przyciąga większą ilość zainteresowanych a tych, którzy początkowo deklarowali chęć zobaczenia ofert z jednej tylko branży nagle zaczynają pociągać drugie, odmienne propozycje.
W jednym miejscu i czasie można zapoznać się z ofertami ok. 400 firm! W Polsce organizowane targi rzadko kiedy dotyczą takiej liczby, podobnie jak mało który targ może pochwalić się tak dużą frekwencją. Ostatnia edycja gościła ok. 25 tysięcy osób! Na tej liczbie zyskują wystawcy, odwiedzający i samo miasto.
Do Wrocławia z pewnością przybędzie ogrom zainteresowanych zwłaszcza, że targi wrocławskie mogą pochwalić się obecnością nie tylko polskich, ale także zagranicznych firm. Targi dotyczą szerokiego spektrum odbiorców, oferty zawierają urządzenia, maszyny a nawet parkiety czy meble. Krótko mówiąc każdy znajdzie coś dla siebie.
Targi DREWOOD mimo krótkiej tradycji posiadają ogromny prestiż i popularność. Powód jest banalnie prosty: odpowiednia kampania promycjna pozwala rozwijać się każdemu przedsięwzięciu. Odpowiednie instrumenty marketingowe pozytywnie wpłynęły na odbiór tej imprezy. Kampania promocyjna prowadzona była w wielu pismach, a także portalach branżowych skierowanych do konkretnych odbiorców. Ci, którzy interesują się przemysłem drzewnym z pewnością natknęli się na reklamę wrocławskich targów, najpopularniejsze media branżowe zainteresowały się tym wydarzeniem i pomogły w jej popularyzacji.
Na efekty nie trzeba długo czekać, a Wrocławiem znów zainteresowały się tłumy.
W jednym miejscu i czasie można zapoznać się z ofertami ok. 400 firm! W Polsce organizowane targi rzadko kiedy dotyczą takiej liczby, podobnie jak mało który targ może pochwalić się tak dużą frekwencją. Ostatnia edycja gościła ok. 25 tysięcy osób! Na tej liczbie zyskują wystawcy, odwiedzający i samo miasto.
Do Wrocławia z pewnością przybędzie ogrom zainteresowanych zwłaszcza, że targi wrocławskie mogą pochwalić się obecnością nie tylko polskich, ale także zagranicznych firm. Targi dotyczą szerokiego spektrum odbiorców, oferty zawierają urządzenia, maszyny a nawet parkiety czy meble. Krótko mówiąc każdy znajdzie coś dla siebie.
Targi DREWOOD mimo krótkiej tradycji posiadają ogromny prestiż i popularność. Powód jest banalnie prosty: odpowiednia kampania promycjna pozwala rozwijać się każdemu przedsięwzięciu. Odpowiednie instrumenty marketingowe pozytywnie wpłynęły na odbiór tej imprezy. Kampania promocyjna prowadzona była w wielu pismach, a także portalach branżowych skierowanych do konkretnych odbiorców. Ci, którzy interesują się przemysłem drzewnym z pewnością natknęli się na reklamę wrocławskich targów, najpopularniejsze media branżowe zainteresowały się tym wydarzeniem i pomogły w jej popularyzacji.
Na efekty nie trzeba długo czekać, a Wrocławiem znów zainteresowały się tłumy.