Światowy Tydzień Mózgu w polskim formacie
Impreza ma na celu rozpowszechnienie wśród społeczeństwa wiedzy a także jej popularyzację oraz budowanie świadomości dotyczącej wagi badań neurologicznych. Skierowana jest do szerokiego spectrum słuchaczy, zarówno dla wykładowców, studentów jak i dla wszystkich zainteresowanych nie związanych z środowiskiem akademickim.
Zorganizowanie przez polskie miasta Tygodnia Mózgu to kolejny przykład aktywnej promocji miasta na forum ogólnopolskim. Miasta takie jak Warszawa, Kraków, Lublin a także Poznań, który dołączył w tym roku do tego grona udowadniają, że nie pozostają bierni i podobnie jak reszta świata chcą uczcić te dni w wyjątkowy sposób.
Te cztery miasta w tym tygodniu pokonały konkurencję i mogą liczyć na rozgłos i obecność w mediach. Działania tego typu często są powodem odwiedzin danego miejsca, ponieważ nie codziennie możemy być świadkiem analiz przeprowadzonych wcześniej badań, słuchaczem wykładów najlepszych profesorów w Polsce.
To także szansa dla sponsorów i inwestorów, którzy mają niebywałą okazję by dotrzeć do tak szerokiego grona i zapoznać środowisko akademickie ze swoją marką. To także szansa na dodatkową promocję dla uczelni, które zgodziły się na to by w ich murach przeprowadzono obchody tych dni. Organizacja Tygodnia Mózgu to świetna okazja by pozytywnie wpłynąć na markę miasta.
Tydzień Mózgu ma charakter międzynarodowy i nigdzie nie jest napisane, że zarezerwowane jest dla dużych miast czy ośrodków akademickich. Nawet w mniejszych miastach można zadbać o wizerunek przez zorganizowanie dodatkowych zajęć tematycznych i konkursów.
Liczy się głownie kreatywność, na której można wiele zyskać. Miejmy nadzieję, że ci, którzy pozostali bierni i nie przyłączyli się do akcji zainteresują się kolejnymi i w ten sposób pozytywnie ukształtują opinię o mieście.
Zorganizowanie przez polskie miasta Tygodnia Mózgu to kolejny przykład aktywnej promocji miasta na forum ogólnopolskim. Miasta takie jak Warszawa, Kraków, Lublin a także Poznań, który dołączył w tym roku do tego grona udowadniają, że nie pozostają bierni i podobnie jak reszta świata chcą uczcić te dni w wyjątkowy sposób.
Te cztery miasta w tym tygodniu pokonały konkurencję i mogą liczyć na rozgłos i obecność w mediach. Działania tego typu często są powodem odwiedzin danego miejsca, ponieważ nie codziennie możemy być świadkiem analiz przeprowadzonych wcześniej badań, słuchaczem wykładów najlepszych profesorów w Polsce.
To także szansa dla sponsorów i inwestorów, którzy mają niebywałą okazję by dotrzeć do tak szerokiego grona i zapoznać środowisko akademickie ze swoją marką. To także szansa na dodatkową promocję dla uczelni, które zgodziły się na to by w ich murach przeprowadzono obchody tych dni. Organizacja Tygodnia Mózgu to świetna okazja by pozytywnie wpłynąć na markę miasta.
Tydzień Mózgu ma charakter międzynarodowy i nigdzie nie jest napisane, że zarezerwowane jest dla dużych miast czy ośrodków akademickich. Nawet w mniejszych miastach można zadbać o wizerunek przez zorganizowanie dodatkowych zajęć tematycznych i konkursów.
Liczy się głownie kreatywność, na której można wiele zyskać. Miejmy nadzieję, że ci, którzy pozostali bierni i nie przyłączyli się do akcji zainteresują się kolejnymi i w ten sposób pozytywnie ukształtują opinię o mieście.
Fot.Plakat promujący Tydzień Mózgu w Krakowie