Ekstremalne pożegnanie zimy w Krakowie!
Winter Extreme Jam to starcie utalentowanych pasjonatów białego szaleństwa z jednym małym wyjątkiem – miejscem wydarzenia stało się centrum miasta, a Kraków w tym dniu zamienił się w zimową stolicę Polski.
To niecodzienne wydarzenie odbyło się słonecznego dnia, 14 marca na Placu Dworcowym tuż przy Galerii Krakowskiej. Podczas gdy każdy myśli o wiośnie władze Krakowa udowodniły, że białe szaleństwo może odbywać się o każdej porze roku w każdym miejscu. Mnóstwo osób potwierdziło założenia organizatorów i licznie przybyło na „krakowski stok” by podziwiać widowiskowe skoki na desce snowboardowej. Impreza była tak efektowna, że mimowolnie przyciągała tłumy. Gród Kraka znowu przebił pomysłowością pozostałe polskie miasta, wykazując się kreatywnością i dynamizmem! Liczni sponsorzy wsparli pomysł, ale tak naprawdę najwięcej zyskała sama marka miasta.
Wybrano idealny dzień i idealne miejsce, bowiem centrum miasta nie może nie zostać zauważone w sobotnie południe, zarówno przez turystów, jak i mieszkańców i studentów. O stołecznym Krakowie znowu zrobiło się głośno! Skorzystali także sami zawodnicy, którzy za sam udział w zawodach dostali gadżety z logiem imprezy i miasta, co stanowi żywą reklamę. Przepis na sukces? Środki pieniężne od sponsorów, kreatywność, odpowiednie miejsce i czas oraz pomysł, który pokona konkurencję!
To niecodzienne wydarzenie odbyło się słonecznego dnia, 14 marca na Placu Dworcowym tuż przy Galerii Krakowskiej. Podczas gdy każdy myśli o wiośnie władze Krakowa udowodniły, że białe szaleństwo może odbywać się o każdej porze roku w każdym miejscu. Mnóstwo osób potwierdziło założenia organizatorów i licznie przybyło na „krakowski stok” by podziwiać widowiskowe skoki na desce snowboardowej. Impreza była tak efektowna, że mimowolnie przyciągała tłumy. Gród Kraka znowu przebił pomysłowością pozostałe polskie miasta, wykazując się kreatywnością i dynamizmem! Liczni sponsorzy wsparli pomysł, ale tak naprawdę najwięcej zyskała sama marka miasta.
Wybrano idealny dzień i idealne miejsce, bowiem centrum miasta nie może nie zostać zauważone w sobotnie południe, zarówno przez turystów, jak i mieszkańców i studentów. O stołecznym Krakowie znowu zrobiło się głośno! Skorzystali także sami zawodnicy, którzy za sam udział w zawodach dostali gadżety z logiem imprezy i miasta, co stanowi żywą reklamę. Przepis na sukces? Środki pieniężne od sponsorów, kreatywność, odpowiednie miejsce i czas oraz pomysł, który pokona konkurencję!
Fot.Wall ride. Copyright borner/sxc.hu