Juwenaliowy przepis na sukces!

Mówi się, że juwenalia to impreza dla studentów, podczas gdy juwenalia to prawdziwa uczta dla wszystkich mieszkańców i nie tylko!

Ten kilkudniowy „festiwal studencki” dawno przestał być imprezą dla studentów, obecnie maj jest okresem rywalizacji o turystów, a juwenalia już dawno przestały być wydarzeniem czysto studenckim. Wybierane są gwiazdy dużego formatu dostosowane do szerokiego spectrum słuchaczy co w efekcie daje niesamowitą okazję wypromowania miasta na forum ogólnopolskim. Organizatorzy już dawno przestali ograniczać się do lokalnych wokalistów i często sięgają po gwiazdy zagraniczne. Koncertom coraz częściej towarzyszą inne atrakcje, takie jak skoki na bungee, stoiska, pokazy sztucznych ogni i nigdzie nie widnieje napis „rezerwacja dla studentów”.

Juwenalia są okazją do reklamy miasta, a czas ich trwania prawdziwą frajdą dla turystów. Odrodzenie przeżywają wówczas hotele, pensjonaty, restauracje i muzea. Grzechem jest niezauważenie tego i zachowanie biernej postawy. Inwestycja w studenckie imprezy pociąga za sobą wiele korzyści.

W Krakowie podczas parady wśród przebranych studentów można dostrzec obcokrajowców, którzy utożsamiają się z polskimi żakami i bawią razem z nimi zacierając różnice kulturowe i bariery językowe.

Warto także dodać, że juwenalia to nie tylko święto studentów jednej uczelni czy jednego miasta. Zjeżdża się wówczas młodzież z całej Polski, a jak wiadomo im więcej młodych, pozytywnie nastawionych ludzi tym lepsze opinie o imprezie i późniejsze efekty marketingu szeptanego mają szeroki rozdźwięk. Całemu miastu udziela się atmosfera zabawy przez co jest jeszcze lepiej odbierane. Warto zatem wykorzystać zbliżające się dużymi krokami juwenalia i urozmaicić program imprezy. Im więcej atrakcji i kreatywnych pomysłów tym większy zysk. Sponsorzy, którzy zaufają marce juwenaliów mają szansę zareklamować się środowisku studenckiemu.

Pamiętajmy, że to studenckie wydarzenie nie jest zarezerwowane tylko dla dużych miast, ale może być pretekstem do zorganizowania imprezy o charakterze bardziej lokalnym, ale równie widowiskowym i korzystnym zarówno dla promocji miasta jak i przede wszystkim dla jego wizerunku, którego wartość jest bezcenna.


Copyright lusi/sxc.hu



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl