Szkolenie efektywniejsze od Agencji

Jak zarządzać swoją reklamą w Google AdWords?
Istnieją dwa rozwiązania możemy tworzyć reklamę sami, albo zlecić ją agencji reklamowej, która (niestety nie za darmo) stworzy nam np. kilkaset słów kluczowych, treści reklam i skonfiguruje nasze konto AdWords.

Warto więc rozważyć możliwość, by przed zleceniem prowadzenia kampanii reklamowej wybranej agencji spróbować powierzyć taką kampanię własnemu pracownikowi, którego przeszkolimy za naprawdę niewielkie pieniądze (szkolenia są oferowane w cenach poniżej 300 zł netto za dzień na poziomie podstawowym). Nawet jeśli rezultaty będą niezadowalające, będzie to metoda zdobycia dodatkowej wiedzy i zdobycia sposobu na sprawdzenie, czy skuteczność wybranej przez nas agencji jest lepsza.
Jeżeli już zlecają Państwo reklamę agencji zewnętrznej lub zajmuje się tym Wasz pracownik zawsze warto poznać możliwości AdWords. Dzięki temu, jak równy z równym będą Państwo w stanie rozmawiać z osobami wydającymi Wasze pieniądze. Już nikt tak łatwo Wam nie wmówi, że „tak się nie da w AdWords”.
Na szkoleniu można zdobyć wiedzę nt:
1) budowy kampanii Google AdWords,
2) poprawy wyników (optymalizacji) istniejących kampanii
3) obsługi narzędzi w koncie AdWords
4) narzędzia Google Analytics do śledzenia rezultatów działań w internecie
W chwili obecnej szkolenia z reklamy w Google AdWords stają się coraz bardziej popularne. Przy wyborze firmy warto sprawdzić czy posiada ona certyfikat Google. Najlepsze szkolenia z reklamy w Google prowadzone przez wyselekcjonowanych przez Google specjalistów od marketingu w wyszukiwarkach, których kwalifikacje potwierdza prestiżowy certyfikat Google AdWords Seminar Leader. Tylko udział w takich szkoleniach gwarantuje, że zainwestowane w szkolenie pieniądze nie zostaną wyrzucone w błoto.
Szkolenia są prowadzone w wielu wybranych miastach Polski. Jedną z czterech firm, które w Polsce posiadają certyfikaty Google AdWords Seminar Leader jest agencja NetSolutions, która na stronie LinkiSponsorowane.edu.pl szczegółowo opisuje korzyści z udziału w szkoleniach.
Każdy uczestnik Szkoleń z reklamy w Google otrzymuje kupon AdWords o wartości 200 zł, który może wykorzystać w ramach nowego lub istniejącego konta AdWords – podkreślenia wymaga fakt, iż tylko Google Adwords Seminar Leader ma prawo przyznać Państwu kupon do wykorzystania na już istniejącym koncie, nawet jeśli było ono już wcześniej zasilone innym kuponem promocyjnym.
Zapisy i specjalna oferta dla użytkowników drogowskaz.com.pl
Informacje o terminach, miejscach nadchodzących szkoleń i zapisach znajdą Państwo na stronie Linki Sponsorowane.edu.pl
Aby otrzymać rabat dla użytkowników portalu drogowskaz.com.pl w wysokości 10% od cen opublikowanych na stronie LinkiSponsorowane.edu.pl należy w trakcie rejestracji na szkolenie wpisać kod promocyjny „drogowskaz02”.
Specjalna oferta dla użytkowników portalu drogowskaz.com.pl jest ważna do 31 lipca 2009 roku.