Rzeszów poleca zespół Pectus. Pectus poleca Rzeszów.

Miasto Rzeszów wystartowało z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową! Stolica Podkarpacia, wspólnie z zespołem Pectus przekonuje w niej mieszkańców wielu miast Polski, że Rzeszów jest dobrym miejscem na życie. Jak widać po haśle kampanii: „Rzeszów poleca zespół Pectus. Pectus poleca Rzeszów” miasto podpisało umowę o współpracy z zespołem Pectus. Zespół Pectus podbił serca publiczności podczas SOPOT FESTIVAL 2008, za co otrzymał Słowika.

Podmiotem promocji jest Rzeszów jako miasto, które inspiruje, daje wolność i pomaga znaleźć swoje miejsce. Rzeszów to miejsce dobrego startu do kariery – nauki, studiowania, rozwoju, życia. Miasto prosperuje dużym potencjałem i gwarancją sukcesu. Rzeszów zdaniem lokalnych władz to miasto dynamicznie się rozwijające, o ważnym znaczeniu gospodarczym, nowoczesne z tradycjami, a także miasto turystycznie atrakcyjne, a także dobrze geograficznie usytuowane.

Kampania nie odbiega od opisanej i obowiązującej Marki Rzeszów – Rzeszowa Miasta Inspiracji. Jej celem jest zachęcenie młodych osób do odwiedzenia strony internetowej kampanii Miejsce-dla-Ciebie.pl oraz wzrost popularności Rzeszowa wśród młodzieży.

W ramach kampanii stworzono specjalny serwis internetowy http://www.miejsce-dla-ciebie.pl/ o mieście oraz zespole Pectus. Na stronie można zobaczyć film reklamowy z piosenką „To co chciałbym Ci dać”, album fotograficzny, bieżące informacje, newsletter oraz konkurs. Jego celem jest zaprezentowanie mocnych stron miasta.

Kampania prowadzona jest na szeroką skalę. Wykorzystywane kanały promocji to:

1. Radio ZET, gdzie emitowany jest spot reklamowy prezentujący nazwę dedykowaną strony internetowej Miasta Rzeszowa o długości 20 s. w ilości 23. Emisja odbyła się w dniach 9 – 13 lutego 2009 r.
2. Telewizja TVN 24 – emisja spotu reklamowego z logo Miasta Rzeszowa o długości 15 sek.; 9 spotów w dniach 2-6 marca
3. Telewizja VH 1– emisja spotu reklamowego z logo Miasta Rzeszowa o długości 15 s. w ilości 70 emisji
4. Tygodnik Gala – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w reklamie (1/2 strony) płyty Pectus numerze z 2 i 16 marca 2009 (nakład 330.000 egzemplarzy)
5. Portal internetowy „onet.pl” – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750×100 i skyscraperze 160×600 reklamującym płytę Pectus, 1.800.000 odsłon w ciągu 2 tyg.
6. Portal internetowy „Plejada” – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750X100 i panelu 660 x 60 reklamującym płytę Pectus
7. Portal internetowy „nasza-klasa.pl” – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze reklamującym płytę Pectus, 10 mln. odsłon w ciągu 2 tyg.
8. Portal internetowy „qlmusic.pl” – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 196/331 reklamującym płytę Pectus oraz umieszczenie loga miasta Rzeszów przy info o zespole z przekierowaniem do strony internetowej wskazanej przez Zleceniodawcę – staly baner przez miesiąc
9. Portal internetowy „switch2one” – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750X100 (10.000 odsłon w ciągu tygodnia) i boxie 300X250 (25.000 odsłon w ciągu tygodnia) reklamującym płytę Pectus.


Wspólny billboard Rzeszowa i zespołu Pectus.


Dwutygodniowa kampania billboardowa trwa na ulicach następujących miast:
– Warszawa 70 szt.,
– Chorzów 5 szt.,
– Gdańsk 25 szt.,
– Gdynia 10 szt.,
– Gliwice 10 szt.,
– Katowice 25 szt.,
– Kraków 35 szt.,
– Lublin 15 szt.,
– Łódź 20 szt.,
– Poznań 30 szt.,
– Rzeszów 10 szt.,
– Wrocław 30 szt.,
– Zabrze 5 szt.,
– Kielce 5 szt.,
– Tarnów 5 szt.

Kampania rozpoczęła się 1 marca, a zakończy 15 marca2009 r.

Miasto będzie również promowane podczas tegorocznej trasy koncertowej zespołu. Ponadto logo Miasta Rzeszowa zostanie umieszczone na okładce płyty, która wyjdzie na rynek muzyczny 13 marca! Logo Miasta Rzeszowa będzie umieszczone również na plakatach koncertowych i widokówkach z wizerunkiem zespołu PECTUS, na odzieży członków obsługi technicznej koncertów, na samochodzie przewożącym zespół PECTUS, na telebimie przed każdym koncertem oraz na oficjalnym portalu internetowym zespołu PECTUS, z przekierowaniem do wybranego portalu internetowego miasta. Jak widać świadczenia wzajemne zespołu i miasta uzupełniają się doskonale.

Mamy nadzieję, że to nieostatnia kampania tak ambitna kampania promująca polskie miasto w tym roku. Należy przyznać, że Rzeszów organizując tak ciekawą kampanię postawił innym polskim miastom wysoką poprzeczkę! Brawo!


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl