III edycja Festiwalu Promocji Miast

Konkurs Złote Formaty jest jednym z kluczowych elementów Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Przedsięwzięcie uświadamia jak ważna jest reklama, jest wydarzeniem opiniotwórczym, wyznacza i kształtuje nowe trendy promocji. Stanowi doskonale możliwości współpracy i wykorzystania nowych rozwiązań pomiędzy samorządami, przedstawicielami świata biznesu i reklamy w kreowaniu wizerunku i promocji regionów.
Grupa StrÄ‚śer, swój projekt kieruje do administracji samorządowych, agencji marketingowych, mediów, ekspertów w dziedzinie promocji wizerunku miast.
W tym roku grono liderów promocyjnych zostanie powiększone o kolejne miasta. Promocja miejsc – wymaga ciągłych obserwacji trendów na świecie, wyciągania wniosków, ciągłego uczenia się i doskonalenia, by generować coraz skuteczniejsze i efektywniejsze działania.
Dlaczego warto wziąć udział w festiwalu? Nagrodami w konkursie Złote Formaty 2009 są outdoorowe kampanie reklamowe o wartości 150 tys. PLN netto w każdej z pięciu kategorii konkursowych, kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze o wartości 20 tys. PLN netto w ramach kategorii: outdoorowa kampania reklamowa, event, serwis WWW oraz wydawnictwo promocyjne. Nagrodą jest również kampania reklamowa na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze o wartości 50 tys. PLN netto w ramach kategorii: Działalność promocyjna – GRAND PRIX Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Nagrody będą przyznane Miastom lub Urzędom Marszałkowskim, których projekty zajęły pierwsze miejsca w danej kategorii. Fundatorem tych nagród jest Organizator Konkursu.