Kraków promuje się na CNN!!!

Rozpoczęła się pierwsza, międzynarodowa, multimedialna kampania reklamowa Krakowa, która przeprowadzana jest na CNN International.

Miasto promowane jest wśród widzów CNN przy wykorzystaniu zasobów multimedialnych stacji, takich jak reklamy online i tradycyjne spoty telewizyjne. Kampania rozpoczęła się 23 lutego i dotrze do ponad 149 milionów gospodarstw domowych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Krakowa przypada na moment, w którym zainteresowanie rozwijającymi się gospodarkami i nowymi wartościowymi lokalizacjami takimi jak w Polsce rośnie, podczas gdy ruch turystyczny w krajach Europy Środkowo Wschodniej odnotował spadek.

„Kraków to szybko rozwijające się miasto i jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN zostało wybrane do tego aby wyemitować jego pierwszą międzynarodową kampanię reklamową” powiedział Rani R Raad, wiceprezes CNN International. „Bardzo się staramy aby przełożyć naszą wiedzę o przemyśle turystycznym na zrozumiały komunikat medialny, który przyniesie namacalne rezultaty.”

„Byliśmy mocno zaangażowani w przygotowanie naszej pierwszej kampanii reklamowej w CNN. Odbiorcy CNN to wpływowi ludzie, chcemy im pokazać, że Kraków to modne miasto, oferujące atrakcyjne możliwości inwestycyjne” powiedział Jacek Majchrowski, Prezydent Miasta Krakowa. „Jesteśmy pewni, że historyczne piękno i idylliczny klimat Krakowa sprawi wiele przyjemności osobom zainteresowanym odkrywaniem sztuki i kultury. Cieszymy się, że dzięki CNN możemy zaprosić widzów do odwiedzenia Krakowa.”

Kampania została podzielona na trzy części, druga i trzecia część kampanii zostały zaplanowane odpowiednio na czerwiec i wrzesień. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez Turner Commercial Productions, dział kreatywny CNN International Advertising Sales, z materiału nakręconego specjalnie dla kampanii reklamowej Krakowa.

Reklamy online umieszczone w specjalnie dobranych serwisach CNN, będą widoczne dla użytkowników z kluczowych rynków Europy. Złożą się na nie bannery internetowe, które będą zachęcały użytkowników do wejścia na stronę internetową Krakowa i wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą będzie weekend w Krakowie. Miasto zapewnia noclegi oraz Krakowską Kartę Turystyczną. W czerwcu i wrześniu działania online zostaną rozszerzone na Azję i Stany Zjednoczone.

Pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa Krakowa jest kontynuacją wcześniejszych działań CNN prezentujących międzynarodowej publiczności Polskę jako kraj głębokich zmian.

Polska była pieszym krajem z regionu, który w październiku 2008 r. został przedstawiony widzom CNN w specjalnym programie pt. „Eye on Poland: Country at the Crossroads”. W ciągu tygodnia w którym wyemitowano program, wiele polskich firm skorzystało z możliwości dotarcia do szerokiej publiczności poprzez multimedialne platformy CNN i wykupiło kampanie reklamowe skoncentrowanych wokół jednego z flagowych programów CNN.


Spot promujący Kraków w CNN



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl