Kampania „Odnowa biologiczna z Geovitą”
Geovita – Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje odświeżanie swojego wizerunku. Rozpoczęła się kampania „Odnowa biologiczna z Geovitą”.
W ramach strategii marketingowej na rok 2009 zaplanowane zostały 3 duże kampanie reklamowe, skierowane do najistotniejszych grup docelowych Klientów Geovity.
Pierwsza kampania zatytułowana „Odnowa biologiczna z Geovitą” rozpoczęła się 2.02.2009 i potrwa do 1.04.2009.
Kampania przeprowadzana jest wyłącznie w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet (m.in. gazeta.pl/kobieta). Zaprojektowane zostały dwa layouty reklamy, wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach.
Na pierwszym znajdziemy hasło: „ukojenie dla zmysłów… w relaksującej cenie… spokój ducha… w relaksującej cenie… odprężenie dla ciała… w relaksującej cenie”. Natomiast drugi zawiera: „relaks dla ciała… spokój dla ducha… odnowa biologiczna dla Ciebie…”.
Na bannerach znajdziemy również listę miejscowości z ośrodkami Geovity. Są to: Dąbki, Dźwirzyno, Jugowice, Krynica-Zdrój, Lądek Zdrój, Mrzeżyno, Złockie.
Na stronie internetowej geovita.pl, można zobaczyć najnowszy layout reklamowy. Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży – Michał Kolankiewicz nie zdradza jeszcze szczegółów dwóch kolejnych kampanii. Poznamy je po zakończeniu pierwszej, tegorocznej kampanii.
W ramach strategii marketingowej na rok 2009 zaplanowane zostały 3 duże kampanie reklamowe, skierowane do najistotniejszych grup docelowych Klientów Geovity.
Pierwsza kampania zatytułowana „Odnowa biologiczna z Geovitą” rozpoczęła się 2.02.2009 i potrwa do 1.04.2009.
Kampania przeprowadzana jest wyłącznie w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet (m.in. gazeta.pl/kobieta). Zaprojektowane zostały dwa layouty reklamy, wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach.
Na pierwszym znajdziemy hasło: „ukojenie dla zmysłów… w relaksującej cenie… spokój ducha… w relaksującej cenie… odprężenie dla ciała… w relaksującej cenie”. Natomiast drugi zawiera: „relaks dla ciała… spokój dla ducha… odnowa biologiczna dla Ciebie…”.
Na bannerach znajdziemy również listę miejscowości z ośrodkami Geovity. Są to: Dąbki, Dźwirzyno, Jugowice, Krynica-Zdrój, Lądek Zdrój, Mrzeżyno, Złockie.
Na stronie internetowej geovita.pl, można zobaczyć najnowszy layout reklamowy. Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży – Michał Kolankiewicz nie zdradza jeszcze szczegółów dwóch kolejnych kampanii. Poznamy je po zakończeniu pierwszej, tegorocznej kampanii.
Banner promujący Geovitę na portalu gazeta.pl. Copyright Šdrogowskaz.com.pl