Kampania „Odnowa biologiczna z Geovitą”

Geovita – Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje odświeżanie swojego wizerunku. Rozpoczęła się kampania „Odnowa biologiczna z Geovitą”.

W ramach strategii marketingowej na rok 2009 zaplanowane zostały 3 duże kampanie reklamowe, skierowane do najistotniejszych grup docelowych Klientów Geovity.

Pierwsza kampania zatytułowana „Odnowa biologiczna z Geovitą” rozpoczęła się 2.02.2009 i potrwa do 1.04.2009.

Kampania przeprowadzana jest wyłącznie w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet (m.in. gazeta.pl/kobieta). Zaprojektowane zostały dwa layouty reklamy, wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach.

Na pierwszym znajdziemy hasło: „ukojenie dla zmysłów… w relaksującej cenie… spokój ducha… w relaksującej cenie… odprężenie dla ciała… w relaksującej cenie”. Natomiast drugi zawiera: „relaks dla ciała… spokój dla ducha… odnowa biologiczna dla Ciebie…”.

Na bannerach znajdziemy również listę miejscowości z ośrodkami Geovity. Są to: Dąbki, Dźwirzyno, Jugowice, Krynica-Zdrój, Lądek Zdrój, Mrzeżyno, Złockie.

Na stronie internetowej geovita.pl, można zobaczyć najnowszy layout reklamowy. Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży – Michał Kolankiewicz nie zdradza jeszcze szczegółów dwóch kolejnych kampanii. Poznamy je po zakończeniu pierwszej, tegorocznej kampanii.



Banner promujący Geovitę na portalu gazeta.pl. Copyright Ă‚Ĺ  drogowskaz.com.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl