Lublin zdobył nagrodę „Trójkąt efektywności Briefu”

W pierwszej części spotkania, szefowie promocji miast i regionów rozmawiali o roli i wyzwaniach marketingu miejsc w Polsce. Następnie ogłoszono wyniki i wręczono nagrody. Nagrodę dla Lublina odebrał Michał Krawczyk – z-ca Dyrektora Kancelarii Prezydenta ds. Marketingu Miasta.
Warto przypomnieć głównie projekty marketingowe Lublina w 2008 roku, które były również opisywane na łamach drogowskaz.com.pl
W 2008 roku zrealizowano trzy kampanie reklamowe:
Kwietniową „Bądź wolny. Studiuj w Lublinie” (150 billboardów, 349 spotów reklamowych), majową: „Lublin. Nieziemski klimat” (150 billboardów ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów oraz na trasach wylotowych z Warszawy, kampania internetowa: billboardowa kampania na portalach: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl z geotargetowaniem – łącznie 1 904 000 emisji oraz mailing z geotargetowaniem w serwisie o2.pl. Zostało wysłanych 260 000 maili). Trzecia kampania została przeprowadzona we wrześniu pod hasłem: „Lublin. Wielkie Dzieje się” (trzy kreacje billboardowe umieszczono na 130 nośnikach ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów i ośrodków kultury oraz na trasach wylotowych z Warszawy).
Kancelaria Prezydenta – Marketing Miasta w 2008 roku organizowała lub współorganizowała projekty promujące miasto. Przypomnijmy, że w 2008 roku uruchomiony został także portal www.lublin.eu, który 9 grudnia 2008 roku, podczas uroczystej gali, otrzymał dwa Webstary w IV edycji prestiżowego konkursu Webstarfestival 2008. Specjaliści z branży internetowej oraz internauci wybrali najlepsze strony www. Serwis www.lublin.eu otrzymał jako jeden z niewielu portali zarówno nagrodę Internautów jak i I nagrodę Akademii Internetu w kategorii – Administracja publiczna. W swojej kategorii www.lublin.eu konkurował z www.nbpnews.pl oraz bochnia.starostwo.gov.pl Serwis www.lublin.eu w głosowaniu Internautów otrzymał 85.69% głosów (strona NBP – 10.83% a bochnia.starostwo.gov.pl – 3.48% głosów) i był to najwyższy wynik oddanych głosów przez Internautów.
Copyright ŠKancelaria Prezydenta – Marketing Miasta Lublin