Lublin zdobył nagrodę „Trójkąt efektywności Briefu”

Magazyn Marketingu i Sprzedaży BRIEF oraz platforma Brief for Poland przyznała nagrodę „Trójkąt efektywności Briefu” – Lublinowi! Nagroda jest specjalnym wyróżnieniem dla miejsca, które najbardziej profesjonalnie stosowało w 2008 r. Zwycięzcę wskazali współpracujący z magazynem eksperci – specjaliści z dziedziny szeroko rozumianego marketingu oraz redaktorzy wydawnictwa.

W pierwszej części spotkania, szefowie promocji miast i regionów rozmawiali o roli i wyzwaniach marketingu miejsc w Polsce. Następnie ogłoszono wyniki i wręczono nagrody. Nagrodę dla Lublina odebrał Michał Krawczyk – z-ca Dyrektora Kancelarii Prezydenta ds. Marketingu Miasta.

Warto przypomnieć głównie projekty marketingowe Lublina w 2008 roku, które były również opisywane na łamach drogowskaz.com.pl

W 2008 roku zrealizowano trzy kampanie reklamowe:

Kwietniową „Bądź wolny. Studiuj w Lublinie” (150 billboardów, 349 spotów reklamowych), majową: „Lublin. Nieziemski klimat” (150 billboardów ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów oraz na trasach wylotowych z Warszawy, kampania internetowa: billboardowa kampania na portalach: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl z geotargetowaniem – łącznie 1 904 000 emisji oraz mailing z geotargetowaniem w serwisie o2.pl. Zostało wysłanych 260 000 maili). Trzecia kampania została przeprowadzona we wrześniu pod hasłem: „Lublin. Wielkie Dzieje się” (trzy kreacje billboardowe umieszczono na 130 nośnikach ulokowanych w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów i ośrodków kultury oraz na trasach wylotowych z Warszawy).

Kancelaria Prezydenta – Marketing Miasta w 2008 roku organizowała lub współorganizowała projekty promujące miasto. Przypomnijmy, że w 2008 roku uruchomiony został także portal www.lublin.eu, który 9 grudnia 2008 roku, podczas uroczystej gali, otrzymał dwa Webstary w IV edycji prestiżowego konkursu Webstarfestival 2008. Specjaliści z branży internetowej oraz internauci wybrali najlepsze strony www. Serwis www.lublin.eu otrzymał jako jeden z niewielu portali zarówno nagrodę Internautów jak i I nagrodę Akademii Internetu w kategorii – Administracja publiczna. W swojej kategorii www.lublin.eu konkurował z www.nbpnews.pl oraz bochnia.starostwo.gov.pl Serwis www.lublin.eu w głosowaniu Internautów otrzymał 85.69% głosów (strona NBP – 10.83% a bochnia.starostwo.gov.pl – 3.48% głosów) i był to najwyższy wynik oddanych głosów przez Internautów.

Copyright Ă‚Ĺ  Kancelaria Prezydenta – Marketing Miasta Lublin



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl