Kampania „Łączy Nas Gorzów”

Gorzów Wielkopolski wraz z firmą TPV Displays Polska zawarł umowę o współpracy, która zakłada podejmowanie wspólnych działań promocyjnych. Należy już na początku zauważyć, że umowa urzędu miejskiego z podmiotem prywatnym to ciekawy sposób na sfinansowanie inwestycji, jak i promocję regionu.

Kampania przebiegała pod hasłem „Łączy nas Gorzów” – „Dobre miejsce do życia i pracy” i przeprowadzona była na przełomie października i listopada 2008 roku w miejscowościach województwa lubuskiego, południowej części zachodniopomorskiego i wschodniej części wielkopolskiego.

Współpraca urzędu z firmą TPV Displays Polska rozpoczęła się od przekazania miastu przez TPV telebimu, z którego mieszkańcy Gorzowa korzystają podczas imprez sportowych i koncertów na miejskim stadionie żużlowym. Firma TPV Displays Polska Sp. z o.o. stanowi część grupy TPV Technology Limited (“TPV”), która w Gorzewie ma zlokalizowaną fabrykę monitorów i telewizorów. Nowopowstała fabryka stanowi docelową bazę produkcyjną grupy TPV Technology Limited na Europę i jest również jednym z największym pracodawców w tym mieście.

Gorzów Wielkopolski w kampanii promowany był jako centrum regionu, posiadające intensywnie rozwijającą się infrastrukturę, przyjazną administrację. Poprzez przykład inwestycji TPV Displays Polska pokazała młodym ludziom nowe ścieżki rozwoju i kariery zawodowej.

Poza kampanią billboardową, za pośrednictwem regionalnej telewizji TVP3 i Teletop wyemitowane zostały spoty reklamowe.


Fot. Billboard „Łączy Nas Gorzów”. Copyright: UM Gorzów Wielkopolski



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl