Warszawa promuje się w całej Polsce
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy przygotował nową kampanię promującą stolicę. Realizacja kampanii jest możliwa dzięki nagrodzie, którą Warszawa zdobyła w konkursie AMS „Bramy Kraju”.
Kampania trwa przez cały miesiąc styczeń. Prowadzona jest w dziewięciu polskich miastach, przy wykorzystaniu wielkoformatowych billboardów i mniejszych citylightów. Łącznie jest ich 721 i widoczne są na ulicach Białegostoku, Krakowa, Poznania, Lublina, Łodzi, Wrocławia, Warszawy. Kampania przebiega również na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Trójmiasta i Warszawy.
Projekty graficzne łączy hasło „Zobaczcie Warszawę, którą lubicie”. Przed ich przygotowaniem Gazeta Wyborcza przeprowadziła badania, w których mieszkańcy polskich miast odpowiadali na pytanie: „Czy mieszkańcy Polski lubią swoją stolicę?”.
Kampania trwa przez cały miesiąc styczeń. Prowadzona jest w dziewięciu polskich miastach, przy wykorzystaniu wielkoformatowych billboardów i mniejszych citylightów. Łącznie jest ich 721 i widoczne są na ulicach Białegostoku, Krakowa, Poznania, Lublina, Łodzi, Wrocławia, Warszawy. Kampania przebiega również na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Trójmiasta i Warszawy.
Projekty graficzne łączy hasło „Zobaczcie Warszawę, którą lubicie”. Przed ich przygotowaniem Gazeta Wyborcza przeprowadziła badania, w których mieszkańcy polskich miast odpowiadali na pytanie: „Czy mieszkańcy Polski lubią swoją stolicę?”.
Billboardy promujące Warszawę. Copyright UM Warszawa.