Aktualizacja strategii promocji Miasta Kielce

Świętokrzyska Agencja Promocji Regionu przygotowała aktualizację do przygotowanej w 2006 r. strategii promocji.

Praca nad aktualizacją polegała na analizie, zrecenzowaniu tego co udało się zrobić, a co nie i zaproponowaniu własnych pomysłów. Zdaniem pracowników ŚARR Kielc w fazie początkowej powinna się skupić na atutach miasta. Targów , kieleckiego dorobku kulturalnego i sportowego oraz walorów turystycznych powinny być priorytetem.

Według agencji miasto mogłoby predysponować do miana polskiej stolicy jazzu jednak trzeba by było się skupić na koordynacji kilku imprez oraz ich wspólnej promocji. Obecnie promocja tych imprez nie dociera do odbiorców w całej Polsce. Wizerunek miasta powinna poprawić również organizacja ogólnopolskich i międzynarodowych kongresów przez Targi Kielce.

Agencja proponuje zorganizowanie w Kielcach sympozjum dotyczącego wejścia Polski do strefy Euro. Inne pomysły na promocję miasta to: zorganizowanie Międzynarodowych Targów Zabawek i Zabawy, zorganizowanie programu telewizyjnego wspólnie z uczestnikami programu You Can Dance oraz Kieleckim Teatrem Tańca, organizacja walk bokserskich o randze europejskiej lub światowej, miejska wypożyczalnia rowerów, trasy wspinaczki skałkowej, park linowy w lesie na Stadionie.

Przedstawiono również scenariusz i kosztorys kampanii promocyjnej: „Przystań w Kielcach” oraz możliwość sfinansowania kosztów dzięki funduszom unijnym. Aktualizacja do strategii promocji Miasta Kielce kosztowała 50 tysięcy zł. i spotkała się z krytyką Radnych miasta.

Radni mówią, że aktualizacja zawiera te same pomysły, co strategia zatwierdzona w 2006, za którą także zapłacono 50 tysięcy zł. oraz kolejne 100 tysięcy za wykonanie badań marketingowych. Miejscy Radni wielokrotnie zarzucali władzom Kielc, że nie realizują zaleceń przygotowanej strategii.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl