Kampania promocyjna Poznania warta 25 milionów złotych

Agencja JUST oraz Instytut Konkurencyjności Ekonomiki Regionów są twórcami strategii promocyjnej miasta Poznania na rok 2009.

Trwają prace przygotowawcze do kampanii, która powinna się rozpocząć wiosną tego roku. Nie zostały przedstawione jeszcze konkretne pomysły czy hasła promocyjne. Pewne jest, że głównym celem kampanii jest stworzenie wizerunku Poznania, jako miasta w Europie wschodniej, w stylu zachodnim.

Porównywano Poznań do metropolii europejskich m.in. Barcelony. Władze miasta chcą, aby zaprzestano porównywania Poznania do Krakowa, czy Wrocławia. 2009 rok ma być datą wejścia Poznania do wyższej, europejskiej ligi.

Budżet, jaki przeznaczono na kampanie opiewa na niebagatelną sumę 25 milionów złotych. Pomimo tego nie przedstawiono jeszcze hasła ani logotypu, chociaż zapewniono, że ma zostać zmienione.

Nad realizacją kampanii, ze strony Urzędu Miasta ma czuwać zespół pod kierownictwem szefa promocji – Łukasza Goździora. Realizacją kampanii zajmuje się agencja reklamowa JUST, współtwórca nowej strategii promocji miasta.

Z niecierpliwością czekamy na szczegóły kampanii promocyjnej, która z całą pewnością przy takim budżecie będzie bardzo interesująca.



Stare Miasto w Poznaniu. Fot. PLOT



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl