Gdynia promowała się w Oslo
W dniach 8-11 stycznia w Oslo po raz 22. odbywały się największe w Norwegii targi turystyczne REISELIV, podczas których Gdynia prezentowała swoją ofertę.
Uroczystego otwarcia dokonała Jej Królewska Mość królowa Sonja – żona króla Norwegii Haralda V, która następnie odwiedziła hale targowe.
Głównym motywem gdyńskiej promocji na targach było „The Tall Ships’ Races” czyli zlot największych żaglowców, który odbędzie się w Gdyni w dniach 2 – 5 lipca br. Norwegowie głównie byli zainteresowani pobytem w Gdyni podczas Zlotu Żaglowców oraz ofertą SPA. Chętnie także brali ulotki i foldery o Gdyni.
Na polskim stoisku, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną, spotkać można było również przedstawicieli województwa pomorskiego, zachodniopomorskiego, mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego i małopolskiego oraz biur turystycznych, hoteli, uzdrowisk, ośrodków golfowych.
Na powierzchni 22 500 m² znalazły się przedstawicielstwa branży turystycznej (m.in. hotele, biura podróży, przewoźnicy) z ponad 200 państw, a głównym partnerem było USA.
Pierwsze dwa dni były przeznaczone tylko dla branży, zaś sobota i niedziela były dniami wolnego wstępu. Organizatorzy szacują, że imprezę odwiedziło ponad 38 000 osób.
Uroczystego otwarcia dokonała Jej Królewska Mość królowa Sonja – żona króla Norwegii Haralda V, która następnie odwiedziła hale targowe.
Głównym motywem gdyńskiej promocji na targach było „The Tall Ships’ Races” czyli zlot największych żaglowców, który odbędzie się w Gdyni w dniach 2 – 5 lipca br. Norwegowie głównie byli zainteresowani pobytem w Gdyni podczas Zlotu Żaglowców oraz ofertą SPA. Chętnie także brali ulotki i foldery o Gdyni.
Na polskim stoisku, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną, spotkać można było również przedstawicieli województwa pomorskiego, zachodniopomorskiego, mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego i małopolskiego oraz biur turystycznych, hoteli, uzdrowisk, ośrodków golfowych.
Na powierzchni 22 500 m² znalazły się przedstawicielstwa branży turystycznej (m.in. hotele, biura podróży, przewoźnicy) z ponad 200 państw, a głównym partnerem było USA.
Pierwsze dwa dni były przeznaczone tylko dla branży, zaś sobota i niedziela były dniami wolnego wstępu. Organizatorzy szacują, że imprezę odwiedziło ponad 38 000 osób.
Gdyńskie stoisko na targach turystycznych w Oslo