Geovita wydała kolejny katalog
GEOVITA Turystyczna Sieć Marzeń od ponad 11 lat spełnia marzenia o udanym urlopie. W najnowszym katalogu „GEOVITA 2009” znaleźć można bogatą gamę propozycji wypoczynku w 11 obiektach własnych Geovity „od gór aż po morze” oraz w 2 obiektach należących do PGNiG S.A. (Otomin k/ Gdańska oraz Czarna w Bieszczadach).
Celem nowego katalogu jest stworzenie możliwości klientom tego biura wyboru już teraz idealnego miejsca na wypoczynek. A jest, bowiem z czego wybierać. Nie każdy chce, ma czas, lub ma możliwości wertować strony internetowe, dlatego drukowany katalog, jak i jego wersja elektroniczna to doskonała metoda promocji.
Ośrodki biura podróży Geovita położone są na malowniczych terenach w uroczych i atrakcyjnych turystycznie miejscowościach. A w każdej z nich czekają inne atrakcje. Biuro w katalogu przedstawia oferty prezentujące lasy, jeziora i morenowe doliny oraz atrakcje dla których wysokogórska wspinaczka jest odpoczynkiem.
Katalog jest również źródłem informacji, że ośrodki GEOVITA to także idealne miejsce na zorganizowanie konferencji, szkolenia czy spotkania biznesowego. Do tego celu przygotowane są nowoczesne sale konferencyjne i szkoleniowe.
Celem nowego katalogu jest stworzenie możliwości klientom tego biura wyboru już teraz idealnego miejsca na wypoczynek. A jest, bowiem z czego wybierać. Nie każdy chce, ma czas, lub ma możliwości wertować strony internetowe, dlatego drukowany katalog, jak i jego wersja elektroniczna to doskonała metoda promocji.
Ośrodki biura podróży Geovita położone są na malowniczych terenach w uroczych i atrakcyjnych turystycznie miejscowościach. A w każdej z nich czekają inne atrakcje. Biuro w katalogu przedstawia oferty prezentujące lasy, jeziora i morenowe doliny oraz atrakcje dla których wysokogórska wspinaczka jest odpoczynkiem.
Katalog jest również źródłem informacji, że ośrodki GEOVITA to także idealne miejsce na zorganizowanie konferencji, szkolenia czy spotkania biznesowego. Do tego celu przygotowane są nowoczesne sale konferencyjne i szkoleniowe.