Trentino promuje się na Onet.pl
Trentino to włoska miejscowość położona w północnych Włoszech, która postanowiła zachęcić Polaków do spędzenia zimowego urlopu właśnie u nich. Na stronie internetowej visittrentino.it umieszczony został specjalnie dla Polaków przewodnik po tej miejscowości.
Czytamy w nim, iż Trentino to wyjątkowe miejsce do uprawiania narciarstwa i innych sportów zimowych, oraz doskonałej zabawy i wypoczynku.
Przewodnik zachęca do wypróbowania włoskiej kuchni, zregenerowania sił w licznych centrach wellnes. Region narciarski Dolomity do dyspozycji miłośników sportów zimowych udostępnia aż 450 wyciągów i 1200 tras!
Należy przyznać, że przewodnik rozwiewa wszystkie wątpliwości zagranicznych turystów, począwszy od lokalizacji lotnisk, po opisy i dane ponad 30 hoteli.
Ponadto Trentino zleciło Grupie Onet.pl przeprowadzenie mailingu promującego miasto. Niestety w jego treści wkradł się chochlik w postaci literówki. Powoduje on, że odbiorca zamiast zwrócić uwagę na przekaz, zastanawia się o co tak naprawdę chodzi z tymi „urolami”?
Cieszy fakt, że zagraniczna miejscowość chce się promować w Polsce. Warto na przyszłość zwrócić uwagę na to czy w treści reklamy nie ma błędu… Reklamy z błędami mogą nie przynieść oczekiwanego rezultatu.
Czytamy w nim, iż Trentino to wyjątkowe miejsce do uprawiania narciarstwa i innych sportów zimowych, oraz doskonałej zabawy i wypoczynku.
Przewodnik zachęca do wypróbowania włoskiej kuchni, zregenerowania sił w licznych centrach wellnes. Region narciarski Dolomity do dyspozycji miłośników sportów zimowych udostępnia aż 450 wyciągów i 1200 tras!
Należy przyznać, że przewodnik rozwiewa wszystkie wątpliwości zagranicznych turystów, począwszy od lokalizacji lotnisk, po opisy i dane ponad 30 hoteli.
Ponadto Trentino zleciło Grupie Onet.pl przeprowadzenie mailingu promującego miasto. Niestety w jego treści wkradł się chochlik w postaci literówki. Powoduje on, że odbiorca zamiast zwrócić uwagę na przekaz, zastanawia się o co tak naprawdę chodzi z tymi „urolami”?
Cieszy fakt, że zagraniczna miejscowość chce się promować w Polsce. Warto na przyszłość zwrócić uwagę na to czy w treści reklamy nie ma błędu… Reklamy z błędami mogą nie przynieść oczekiwanego rezultatu.
Zdjęcie mailingu z błędem.