Tam gdzie rosną choinki
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego rozpoczął nową kampanię promującą region. Ma bowiem co promować… Małopolska to miejsce o niezwykłym potencjale dla wszystkich zainteresowanych sposobem na spędzenie zimowych ferii. Region posiada kilkadziesiąt centrów narciarskich (ponad 80 stacji), dziesiątki stoków i setki wyciągów (ponad 250 tras zjazdowych).
W Małopolsce sezon zimowy zwykle zaczyna się już w listopadzie, a kończy w maju (na Kasprowym Wierchu). Niektóre małopolskie miejscowości narciarskie to równocześnie uzdrowiska, oferujące pełną gamę świadczeń zdrowotnych. Zima w Małopolsce to także niezapomniane wydarzenia kulturalne i sportowe, np.: słynny konkurs Krakowskich Szopek, Karnawał Góralski w Bukowinie Tatrzańskiej, czy Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem.
Województwo Małopolskie od 2004 r. w okresie poprzedzającym święta BożegoNarodzenia prowadzi kampanie promocyjne, adresowane do mieszkańców regionu i kraju.
Dotychczas zrealizowano następujące kampanie:
2004: Do MałopolSKI,
2005: Cała Polska zjeżdża do MałopolSKI,
2006: Do MałopolSKI, zwiedzaj od deski do deski
2007. MAŁOPOLSKA. Idą ferie! Dołącz do akcji liczenia owczarków podhalańskich.
W tym roku powstało nowe hasło promujące region: „MAŁOPOLSKA. Tam, gdzie rosną choinki”. Idea kreatywna kampanii „MAŁOPOLSKA. Tam, gdzie rosną choinki” opracowana została przez Biuro Promocji w Kancelarii Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Wskazuje, iż Małopolska jest „ojczyzną” choinek, a w ślad za tym prawdziwe święta można spędzić tylko tutaj. Reklama emitowana w TV oraz Internecie odsyła na interaktywny serwis własny kampanii www.choinki.malopolska.pl. Serwis zawiera ofertę stacji narciarskich (laureatów plebiscytu na najlepszą stację narciarską w Małopolsce), aktualizowaną na bieżąco ofertę kulturalną, specjalnie zebraną ofertę dla najmłodszych oraz liczne interaktywne gadżety (grę on-line „Urwij się z choinki”, żartobliwy quiz wiedzy o Małopolsce, interaktywną mapkę Małopolski, dzięki której użytkownicy mogą zagłosować na ulubioną zimową miejscowość Małopolski oraz liczne dzwonki i tapety do pobrania.
Serwis własny odsyła także na stronę www.visit.malopolska.pl, która stale w ciągu roku prezentuje ofertę turystyczną i kulturową Małopolski.
Kampania prowadzona jest w stacjach grupy TVN (w sumie ok. 230 emisji) i w Internecie na Onet.pl kosztowała województwo: 438.000,00 zł.
W Małopolsce sezon zimowy zwykle zaczyna się już w listopadzie, a kończy w maju (na Kasprowym Wierchu). Niektóre małopolskie miejscowości narciarskie to równocześnie uzdrowiska, oferujące pełną gamę świadczeń zdrowotnych. Zima w Małopolsce to także niezapomniane wydarzenia kulturalne i sportowe, np.: słynny konkurs Krakowskich Szopek, Karnawał Góralski w Bukowinie Tatrzańskiej, czy Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem.
Województwo Małopolskie od 2004 r. w okresie poprzedzającym święta BożegoNarodzenia prowadzi kampanie promocyjne, adresowane do mieszkańców regionu i kraju.
Dotychczas zrealizowano następujące kampanie:
2004: Do MałopolSKI,
2005: Cała Polska zjeżdża do MałopolSKI,
2006: Do MałopolSKI, zwiedzaj od deski do deski
2007. MAŁOPOLSKA. Idą ferie! Dołącz do akcji liczenia owczarków podhalańskich.
W tym roku powstało nowe hasło promujące region: „MAŁOPOLSKA. Tam, gdzie rosną choinki”. Idea kreatywna kampanii „MAŁOPOLSKA. Tam, gdzie rosną choinki” opracowana została przez Biuro Promocji w Kancelarii Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Wskazuje, iż Małopolska jest „ojczyzną” choinek, a w ślad za tym prawdziwe święta można spędzić tylko tutaj. Reklama emitowana w TV oraz Internecie odsyła na interaktywny serwis własny kampanii www.choinki.malopolska.pl. Serwis zawiera ofertę stacji narciarskich (laureatów plebiscytu na najlepszą stację narciarską w Małopolsce), aktualizowaną na bieżąco ofertę kulturalną, specjalnie zebraną ofertę dla najmłodszych oraz liczne interaktywne gadżety (grę on-line „Urwij się z choinki”, żartobliwy quiz wiedzy o Małopolsce, interaktywną mapkę Małopolski, dzięki której użytkownicy mogą zagłosować na ulubioną zimową miejscowość Małopolski oraz liczne dzwonki i tapety do pobrania.
Serwis własny odsyła także na stronę www.visit.malopolska.pl, która stale w ciągu roku prezentuje ofertę turystyczną i kulturową Małopolski.
Kampania prowadzona jest w stacjach grupy TVN (w sumie ok. 230 emisji) i w Internecie na Onet.pl kosztowała województwo: 438.000,00 zł.