Kampania „Wolność Kultury. Kultura Wolności”

Zakończyła się kampania wizerunkowa bazująca na billboardach rozmieszczonych na terenie całego Trójmiasta. Gdańsk jako miasto kandydujące do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury wraz z całą Metropolią promował hasło: „Wolność Kultury. Kultura Wolności”.

Kampania miała na celu przybliżyć ideę Stolicy Kultury oraz wypromować niektóre imprezy znajdujące się w miejskim kalendarzu.

Kampania odbyła się w dniach od 01.12.2008 do 14.12.2008. Została ona wsparta spotem radiowym (na antenie 6 największych lokalnych rozgłośni), który w formie sondy ulicznej ruszył z dniem 05.12.2008. Akcja potrwa do Wigilii 23.12.2008.

Spot znacznie odbiega od typowej formuły reklamy radiowej ponieważ oparty jest na sondzie ulicznej, gdzie mieszkańcy i turyści odpowiadają na pytanie: „Za co kochasz Gdańsk?”

Dodatkowym elementem wpisującym się w rozprzestrzenianie idei oraz aspiracji Gdańska do tytułu ESK jest umieszczenie w najbardziej popularnych miejscach np. miejskie lodowisko, ulica Długa etc. wizualizacji, podświetlanych kasetonów i neonów. Tego typu wizualizacje bardzo dobrze wpisują się w rozpoczynający się festiwal światła.


Promocyjne kasetony zlokalizowane w Gdańsku.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl