Strategia promocji Koszalina 2009 – 2014 ukończona
Koszalin jest kolejnym miastem w Polsce, które przedstawiło strategię promocji miasta na lata 2009-2014. Strategie promocji opracowywała agencja marketingowa z Wrocławia, przy ścisłej współpracy z władzami miasta.
Po raz pierwszy w celu określenia kierunku promocji władze Koszalina postanowiły powierzyć opracowanie strategii promocji zewnętrznej agencji marketingowej.
Prace nad stworzeniem strategii rozpoczęły się w kwietniu 2008 roku. Agencja miała przedstawić wyjątkowość Koszalina w aspekcie promocyjnym. Głównym celem miało być stworzenie marki miasta, także w aspekcie turystycznym.
W celu trafnego określenia wizerunku miasta i określenia marki turystycznej przeprowadzono audyt potencjału miasta oraz analizę kapitałów promocyjnych Koszalina. Podczas badań przeanalizowano również narzędzia komunikacyjne wykorzystywane przez miasto.
Bardzo profesjonalne podejście władz miasta do stworzenia odpowiedniej strategii promocyjnej, poprzez czynny udział w tworzeniu tej strategii na organizowanych sesjach z agencją przyczyniło się do powstania wyjątkowej pod względem kreacji koncepcji strategii.
Dwa elementy będące fundamentem strategii promocji dla miasta Koszalina to: marka miasta, czyli promocja Koszalina w aspekcie całościowym oraz promocja Koszalina poprzez stworzenie marki turystycznej. Strategia Koszalina zakłada, że marka turystyczna będzie głównym narzędziem budowy wizerunku miasta, a jej zadaniem ma być wyraz oraz przeniesienie określonego pozycjonowania Koszalina na sferę turystyczną.
Szczegółowe założenia strategii stworzonej przez MBC to: koncept pozycjonowania, sloganu pozycjonującego, UPS, precyzyjny opis promocji turystycznej w oparciu o markę wraz z produktami promocyjnymi.
Władze Koszalina do stworzenia strategii promocji podeszły bardzo profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem, co daje ogólne wrażenie, że opracowanie tej strategii oraz jej wdrożenie przyniesie oczekiwane skutki.
drogowskaz.com.pl rozpoczął współpracę z Biurem Promocji i Informacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie. Dzięki niej udostępnimy Państwu informacje na temat strategii promocyjnej w obrębie marki turystycznej z chwilą zakończenia szczegółowych prac związanych ze strategią – pracami nad identyfikacją wizualną i planowaniem działań.
Po raz pierwszy w celu określenia kierunku promocji władze Koszalina postanowiły powierzyć opracowanie strategii promocji zewnętrznej agencji marketingowej.
Prace nad stworzeniem strategii rozpoczęły się w kwietniu 2008 roku. Agencja miała przedstawić wyjątkowość Koszalina w aspekcie promocyjnym. Głównym celem miało być stworzenie marki miasta, także w aspekcie turystycznym.
W celu trafnego określenia wizerunku miasta i określenia marki turystycznej przeprowadzono audyt potencjału miasta oraz analizę kapitałów promocyjnych Koszalina. Podczas badań przeanalizowano również narzędzia komunikacyjne wykorzystywane przez miasto.
Bardzo profesjonalne podejście władz miasta do stworzenia odpowiedniej strategii promocyjnej, poprzez czynny udział w tworzeniu tej strategii na organizowanych sesjach z agencją przyczyniło się do powstania wyjątkowej pod względem kreacji koncepcji strategii.
Dwa elementy będące fundamentem strategii promocji dla miasta Koszalina to: marka miasta, czyli promocja Koszalina w aspekcie całościowym oraz promocja Koszalina poprzez stworzenie marki turystycznej. Strategia Koszalina zakłada, że marka turystyczna będzie głównym narzędziem budowy wizerunku miasta, a jej zadaniem ma być wyraz oraz przeniesienie określonego pozycjonowania Koszalina na sferę turystyczną.
Szczegółowe założenia strategii stworzonej przez MBC to: koncept pozycjonowania, sloganu pozycjonującego, UPS, precyzyjny opis promocji turystycznej w oparciu o markę wraz z produktami promocyjnymi.
Władze Koszalina do stworzenia strategii promocji podeszły bardzo profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem, co daje ogólne wrażenie, że opracowanie tej strategii oraz jej wdrożenie przyniesie oczekiwane skutki.
drogowskaz.com.pl rozpoczął współpracę z Biurem Promocji i Informacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie. Dzięki niej udostępnimy Państwu informacje na temat strategii promocyjnej w obrębie marki turystycznej z chwilą zakończenia szczegółowych prac związanych ze strategią – pracami nad identyfikacją wizualną i planowaniem działań.