Kampania promocyjna „MAŁOPOLSKA – NA ZAWSZE”
Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego jest organizatorem kampanii promującej województwo małopolskie.
Kampania billboardowa rozpoczęła się 1 grudnia i potrwa dwa tygodnie. W celu promocji województwa wykorzystywanych jest 300 nośników typu billboard w 11 miastach w Polsce (Bydgoszcz – 25, Gdańsk – 35, Katowice – 40, Kielce – 17, Kraków – 20, Lublin – 37, Łódź – 40, Poznań – 9, Rzeszów – 1, Warszawa – 50, Wrocław – 26). Nośniki te bezpłatnie udostępniła na okres 15 dni firma „Stroer”.
Kampania promocyjna „Małopolska – Na Zawsze” stanowi nagrodę w konkursie „Złote Fomaty” na najlepsze przedsięwzięcia promocyjne samorządów miast i regionów organizowanym przez firmę „Stroer”, w którym w 2008 r. Urząd Małopolski Województwa Małopolskiego zajął I miejsce w kategorii „plakat” za plakat „Kulturalna Małopolska” promujący co miesiąc najważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.
Kampania ma na celu promocję Województwa Małopolskiego jako miejsca o wyjątkowym dziedzictwie kulturowym i ogromnej liczbie atrakcji turystycznych. Projekt graficzny bilbordu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską i tym samym skierować jego zainteresowanie w stronę regionu. Głównym celem kampanii jest zatem zwiększenie liczby osób, które przyjeżdżają do Małopolski, aby skorzystać z jej oferty kulturalnej i turystycznej.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który jest świadomy bogactwa oferty kulturalnej i turystycznej Małopolski, który wie, że w tym regionie zawsze znajdzie to, co najwartościowsze i najatrakcyjniejsze. Trzeba jedynie tą świadomość u niego podtrzymywać, lub mu o tym fakcie przypomnieć.
Kampania realizowana jest w największych miastach Polski – wynika to przede wszystkim z wyników badań przeprowadzonych przez Małopolską Organizację Turystyczną dotyczącymi wielkości i kierunków ruchu turystycznego do Małopolski oraz badaniami zamożności gospodarstw według województw. Wynika z nich, że Region Małopolski swoich potencjalnych klientów krajowych powinien upatrywać właśnie pośród mieszkańców województw: Śląskiego, Mazowieckiego, Dolnośląskiego i Wielkopolskiego.
Autorką kreacji jest Pani Ewa Natkaniec – artystka grafik, autorka plakatu „Kulturalna Małopolska”, który zwyciężył w konkursie „Złote Formaty”. Pani Natkaniec przygotowuje plakaty z cyku „Kulturalna Małopolska” od 2007 r.
Cieszy fakt, że drogowskaz.com.pl ma przyjemność po raz kolejny informować Państwa o działaniach promujących region małopolski.
Przypominamy poprzednie kampanie:
Wakacyjna kampania reklamowa małopolski – Wykrzesane wakacje oraz Dźwiękowe uchofony.
Kampania billboardowa rozpoczęła się 1 grudnia i potrwa dwa tygodnie. W celu promocji województwa wykorzystywanych jest 300 nośników typu billboard w 11 miastach w Polsce (Bydgoszcz – 25, Gdańsk – 35, Katowice – 40, Kielce – 17, Kraków – 20, Lublin – 37, Łódź – 40, Poznań – 9, Rzeszów – 1, Warszawa – 50, Wrocław – 26). Nośniki te bezpłatnie udostępniła na okres 15 dni firma „Stroer”.
Kampania promocyjna „Małopolska – Na Zawsze” stanowi nagrodę w konkursie „Złote Fomaty” na najlepsze przedsięwzięcia promocyjne samorządów miast i regionów organizowanym przez firmę „Stroer”, w którym w 2008 r. Urząd Małopolski Województwa Małopolskiego zajął I miejsce w kategorii „plakat” za plakat „Kulturalna Małopolska” promujący co miesiąc najważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.
Kampania ma na celu promocję Województwa Małopolskiego jako miejsca o wyjątkowym dziedzictwie kulturowym i ogromnej liczbie atrakcji turystycznych. Projekt graficzny bilbordu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską i tym samym skierować jego zainteresowanie w stronę regionu. Głównym celem kampanii jest zatem zwiększenie liczby osób, które przyjeżdżają do Małopolski, aby skorzystać z jej oferty kulturalnej i turystycznej.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który jest świadomy bogactwa oferty kulturalnej i turystycznej Małopolski, który wie, że w tym regionie zawsze znajdzie to, co najwartościowsze i najatrakcyjniejsze. Trzeba jedynie tą świadomość u niego podtrzymywać, lub mu o tym fakcie przypomnieć.
Kampania realizowana jest w największych miastach Polski – wynika to przede wszystkim z wyników badań przeprowadzonych przez Małopolską Organizację Turystyczną dotyczącymi wielkości i kierunków ruchu turystycznego do Małopolski oraz badaniami zamożności gospodarstw według województw. Wynika z nich, że Region Małopolski swoich potencjalnych klientów krajowych powinien upatrywać właśnie pośród mieszkańców województw: Śląskiego, Mazowieckiego, Dolnośląskiego i Wielkopolskiego.
Autorką kreacji jest Pani Ewa Natkaniec – artystka grafik, autorka plakatu „Kulturalna Małopolska”, który zwyciężył w konkursie „Złote Formaty”. Pani Natkaniec przygotowuje plakaty z cyku „Kulturalna Małopolska” od 2007 r.
Cieszy fakt, że drogowskaz.com.pl ma przyjemność po raz kolejny informować Państwa o działaniach promujących region małopolski.
Przypominamy poprzednie kampanie:
Wakacyjna kampania reklamowa małopolski – Wykrzesane wakacje oraz Dźwiękowe uchofony.
Fot. Billboard promujący Małopolskę. Copyright: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego