Kampania promocyjna „MAŁOPOLSKA – NA ZAWSZE”

Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego jest organizatorem kampanii promującej .

Kampania billboardowa rozpoczęła się 1 grudnia i potrwa dwa tygodnie. W celu promocji województwa wykorzystywanych jest 300 nośników typu billboard w 11 miastach w Polsce (Bydgoszcz – 25, Gdańsk – 35, Katowice – 40, Kielce – 17, Kraków – 20, Lublin – 37, Łódź – 40, Poznań – 9, Rzeszów – 1, Warszawa – 50, Wrocław – 26). Nośniki te bezpłatnie udostępniła na okres 15 dni firma „Stroer”.

– Na Zawsze” stanowi nagrodę w konkursie „Złote Fomaty” na najlepsze przedsięwzięcia promocyjne samorządów miast i regionów organizowanym przez firmę „Stroer”, w którym w 2008 r. Urząd Małopolski Województwa Małopolskiego zajął I miejsce w kategorii „plakat” za plakat „Kulturalna ” promujący co miesiąc najważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.

Kampania ma na celu promocję Województwa Małopolskiego jako miejsca o wyjątkowym dziedzictwie kulturowym i ogromnej liczbie atrakcji turystycznych. Projekt graficzny bilbordu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską i tym samym skierować jego zainteresowanie w stronę regionu. Głównym celem kampanii jest zatem zwiększenie liczby osób, które przyjeżdżają do Małopolski, aby skorzystać z jej oferty kulturalnej i turystycznej.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który jest świadomy bogactwa oferty kulturalnej i turystycznej Małopolski, który wie, że w tym regionie zawsze znajdzie to, co najwartościowsze i najatrakcyjniejsze. Trzeba jedynie tą świadomość u niego podtrzymywać, lub mu o tym fakcie przypomnieć.

Kampania realizowana jest w największych miastach Polski – wynika to przede wszystkim z wyników badań przeprowadzonych przez Małopolską Organizację Turystyczną dotyczącymi wielkości i kierunków ruchu turystycznego do Małopolski oraz badaniami zamożności gospodarstw według województw. Wynika z nich, że Region Małopolski swoich potencjalnych klientów krajowych powinien upatrywać właśnie pośród mieszkańców województw: Śląskiego, Mazowieckiego, Dolnośląskiego i Wielkopolskiego.

Autorką kreacji jest Pani Ewa Natkaniec – artystka grafik, autorka plakatu „Kulturalna Małopolska”, który zwyciężył w konkursie „Złote Formaty”. Pani Natkaniec przygotowuje plakaty z cyku „Kulturalna Małopolska” od 2007 r.

Cieszy fakt, że drogowskaz.com.pl ma przyjemność po raz kolejny informować Państwa o działaniach promujących region małopolski.

Przypominamy poprzednie kampanie:
Wakacyjna kampania reklamowa małopolski – Wykrzesane wakacje oraz Dźwiękowe uchofony.


Fot. Billboard promujący Małopolskę. Copyright: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl