Poznań wypromowany dzięki Konferencji ONZ!

Dzisiaj, 1 grudnia rozpoczęło się najważniejsze wydarzenie w dziedzinie ekologii w tym roku – 14 Konwencja Energetyczno-Klimatyczna ONZ. Bierze w niej udział aż 190 delegacji rządowych, instytucji międzynarodowych i ekologicznych – 9 tysięcy osób z całego świata! Gdzie? W Poznaniu! – mieście, gdzie panuje dobry klimat do rozmów!

Konferencja potrwa do 12 grudnia! To ogromne forum dyskusji politycznej w zakresie ochrony klimatu, skupia uwagę całego świata. A więc przez dwa tygodnie grudnia nazwa „Poznań” będzie się pojawiała we wszystkich serwisach informacyjnych świata, a zdjęcia z Poznania obiegną całą kulę ziemską. Jest to ogromna miasta!

Miasto bardzo dobrze wykorzystało fakt, że Organizacja Narodów Zjednoczonych na miejsce konferencji wybrała właśnie Poznań. Urząd Miasta przeprowadził bowiem w dniach 15-30 listopada ogólnopolską kampanię billboardową.

W największych miastach Polski (Wrocław, Kraków, Gdynia, Gdańsk, Łódź i Warszawa) pojawiło się 340 billboardów z hasłem „Poznań – dobry klimat do rozmów”. Głównym celem kampanii była jako miejsca organizacji Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu oraz wspieranie idei ekologicznych.


Billboard „Poznań – dobry klimat do rozmów” Copyright: UM Poznań


W samym Poznaniu kampania trwa dłużej – do 15 grudnia. Na ulicach miasta można zobaczyć plakaty w dwóch wersjach językowych: polskim (20 sztuk) i angielskim (40 sztuk).

Ponadto Urząd Miasta Poznań przy współpracy z Pocztą Polską przygotował kartkę pocztową oraz okolicznościowy znaczek.


Pocztówka i znaczek wydane z okazji konferencji klimatycznej. Copyright: UM Poznań

Koszt kampanii promocyjnej to 125 tys zł.

Ponadto miasto specjalnie dla Poznaniaków przygotowało specjalną infolinię telefoniczną dla mieszkańców, która udziela informacji o zmianach w komunikacji miejskiej i ruchu drogowym w związku z organizacją konferencji oraz informacje o programie wydarzeń kulturalnych towarzyszących konferencji.

Ciekawostką jest również fakt, że Port Lotniczy Poznań – Ławica im. H. Wieniawskiego nabrał nowego wyglądu. We wnętrzu terminala pasażerskiego pojawiła się soczysta zielona roślinność, zwierzęta, chmury i tęcza, a wejścia zamieniły się w olbrzymie akwaria. Wszystko po to aby zagraniczni goście poczuli klimat konferencji oraz miasta już po wylądowaniu samolotu!

Jest to efektowny, jak i odważny projekt akcji Urzędu Miasta Poznania towarzyszących konferencji. Warto go naśladować, zwłaszcza na dworcach kolejowych, które wizytówką polskich miast niestety nie są…


Zielona powierzchnia terminala pasażerskiego. Copyright: UM Poznan



Kolejnym działaniem godnym uwagi i pochwały jest przygotowanie dla gości odwiedzających Poznań podczas Konferencji Klimatycznej zestawu promocyjnego tzw. „welcome pack”. Znajdą się w nim: zimowe czapki, informator o Poznaniu, kalendarz z najpiękniejszym kamieniczkami, mapka Poznania i płyta ze śpiewem ptaków. Osiem tysięcy „welcome pack’ów” wraz z materiałami promocyjnymi będzie dystrybuowanych w poznańskich hotelach.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl