Nowa kampania promocyjna Ecco Holiday

Od 3 listopada biuro podróży Ecco Holiday rozpoczęło kampanię reklamową, będącą premierą oferty LATO 2009. Kampania jest również doskonałą okazją do zaprezentowania nowego logotypu Ecco Holiday. Projektem kampanii oraz logo zajęła się agencja reklamowa TUBA.

ma na celu skłonienie klienta do pomyślenia o wakacjach już teraz, bo im wcześniej klient dokona wyboru, tym mniej zapłaci. Ponadto każdemu, kto w listopadzie zarezerwuje wakacje z oferty LATO 2009 Ecco Holiday gwarantuje, że cena jego wyjazdu nie zmieni się z powodu wzrostu opłat lotniskowych, paliwowych, kursów walut i innych dopłat. Zatem klient nic nie ryzykuje. Tylko zyskuje!

Kampania przeprowadzana jest w dwóch etapach (ETAP I – listopad, ETAP II – grudzień) przy użyciu następujących nośników:

1. BILLBOARDY:
– termin ekspozycji: listopad 2008
– zasięg: Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Górnośląski Okręg Przemysłowy, Kraków, Szczecin, Bydgoszcz, Toruń, Białystok, Radom, Łódź, Lublin, Kielce, Bielsko Biała

2. RADIO:
– radio eska
– termin emisji: listopad 2008
– zasięg: Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Trójmiasto

3. PRASA:
– dodatki turystyczne: Gazeta Wyborcza, Dziennik Polska Europa Świat
– termin emisji: listopad, grudzień 2008
– powierzchnia: pół strony
– zasięg ogólnopolski

4. MAGAZYNY:
– branżowe: Podróże, Voyage; kobiece: Gala
– powierzchnia: cała strona
– zasięg: ogólnopolski

5. MAILING:
– adresat: stały klient
– operator: Poczta Polska
– zasięg: ogólnopolski

6. LINKI SPONSOROWANE
– google.pl

Katalog z ofertą na przyszły rok pojawi się w biurach na przełomie listopada i grudnia. Natomiast już od 3 listopada katalogi są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej biura. I tu również biuro wprowadziło zmiany: nowa szata, nowy format, ceny kompletne i podział na 4 katalogi: Grecja, Hiszpania, kraje muzułmańskie, pozostałe kierunki.

W związku nowym logo Ecco Holiday rozpoczęło zmianę aranżacji witryn własnych i licencyjnych salonów sprzedaży. Do końca roku 2008 zaplanowano wymianę elementów z poprzednim logotypem w witrynach biur patronackich i agencyjnych. Kolejnym etapem będzie wymiana wszystkich materiałów operacyjnych i reklamowych oraz strona internetowa, której prezentację w nowej odsłonie zaplanowano na koniec I kwartału 2009.





Fot. Wizualizacje Ecco Holiday. Copyright Ă‚Ĺ  Ecco Holiday



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl