Halloween – okazja do promocji hotelu
Normą jest organizowanie w hotelu śniadań wielkanocnych, wigilii, czy balów sylwestrowych. Jednak bardzo często osoby odpowiedzialne za działania marketingowe zapominają, że kalendarz jest pełen różnorodnych świąt, nie tylko zaznaczonych czerwoną kartką.
Godnym przykładem do naśladowania są podejmowane działania szwedzkiego koncernu promowego Stena Line. Zaprasza on na specjalny rejs w halloweenowy wieczór.
Organizatorzy proponują pasażerom halloweenowy wieczór niezapomnianych wrażeń i grozy, zakrapianego dawką humoru. Groźna dyskotekowa muzyka i szalony Dj oraz jego beat sprawią, że niektórzy pasażerowie dostaną gęsiej skórki.
Specjalnie na ten wieczór przygotowany został przerażający program rozrywkowy, który na pewno u niektórych podróżnych wywoła ciarki na ciele i będzie powodem zjeżenia się włosów na głowie.
Bo przecież 1 listopada nie musi się kojarzyć z wizytami na cmentarzach i zapalaniem nagrobnych zniczy… Jeżeli tego typu atrakcje można zapewnić na promie, tym bardziej jest to wykonalne w hotelowych salach bankietowych. Tego typu inicjatywy są doskonałym narzędziem do promocji hotelu.
Godnym przykładem do naśladowania są podejmowane działania szwedzkiego koncernu promowego Stena Line. Zaprasza on na specjalny rejs w halloweenowy wieczór.
Organizatorzy proponują pasażerom halloweenowy wieczór niezapomnianych wrażeń i grozy, zakrapianego dawką humoru. Groźna dyskotekowa muzyka i szalony Dj oraz jego beat sprawią, że niektórzy pasażerowie dostaną gęsiej skórki.
Specjalnie na ten wieczór przygotowany został przerażający program rozrywkowy, który na pewno u niektórych podróżnych wywoła ciarki na ciele i będzie powodem zjeżenia się włosów na głowie.
Bo przecież 1 listopada nie musi się kojarzyć z wizytami na cmentarzach i zapalaniem nagrobnych zniczy… Jeżeli tego typu atrakcje można zapewnić na promie, tym bardziej jest to wykonalne w hotelowych salach bankietowych. Tego typu inicjatywy są doskonałym narzędziem do promocji hotelu.