Kampania reklamowa „Zarabiaj na turystyce”

Polska Organizacja Turystyczna w dniach 15- 30 września podjęła działania zmierzające do pokazania, że turystyka jest branżą przemysłu przynoszącą ogromne dochody i mającą wpływ na różne dziedziny życia zarówno społecznego jak i gospodarczego.

Wykorzystano do tego celu 130 billboardów umieszczonych w Centrum Warszawy, animacje wyświetlane w metro oraz specjalnie oklejone 3 linie tramwajowe. Ponadto uruchomiono portal www.zarabiajnaturystyce.pl, który docelowo stanowi kompendium wiedzy dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w branży turystycznej.

Kampania zwróciła uwagę odbiorców na fakt, że turystyka stymuluje rozwój wielu dziedzin, od transportu, rolnictwa, edukacji, kultury, przemysłu spożywczego, hotelarstwa po opiekę zdrowotną i związaną z nią turystyką zdrowotną.

Warto wspomnieć, że udział gospodarki turystycznej w tworzeniu PKB w 2007 roku wyniósł 6%. Warto więc inwestować w promocję i rozwój usług turystycznych – w tym promocji hoteli i biur podróży.




Billboardy „Zarabiaj na turystyce” Copyright Ă‚Ĺ  POT



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl