Warsztaty z reklamy Google Adwords

Z przyjemnością informujemy, że firma Net Solutions, która jest partnerem konferencji zorganizuje warsztaty z reklamy w Google AdWords. Będą one prowadzone przez ekspertów e-marketingu z doskonałą znajomością branży turystycznej. Każdy z Naszych trenerów posiada certyfikat AdWords Qualified Individual i od kilku lat prowadzi kampanie reklamowe w internecie.
Zachęcamy Państwa do osobistego udziału w tych warsztatach!
Warsztaty odbędą się w warszawskim hotelu Holiday Inn:
– 26.01.2009 – godz. 9.30-16.30 – poziom podstawowy (dzień przed konferencją)
– 29.01.2009 – godz. 9.30-16.30 – poziom zaawansowany (dzień po konferencji)
Zakres warsztatów:
Poziom podstawowy:
- Wprowadzenie do reklamy w Internecie
- Wyszukiwarki internetowe jako narzędzie reklamowe
- Nawigacja po koncie Google AdWords
- Tworzenie kampanii AdWords
- Monitorowanie wyników reklamy
- Definiowanie celów reklamy i optymalizacja kampanii
- Podstawowe zasady optymalizacji stron internetowych (usability)
- Dyskusja
Wiedza, jaką można wynieść z warsztatów „Google AdWords – poziom podstawowy” pozwoli na samodzielne budowanie, konfigurowanie, rozpoczęcie wyświetlania reklam i prowadzenie kampanii reklamowych na niewielką skalę.
Poziom zaawansowany:
- Google Trends i Insights for Search czyli poznaj narzędzia, które Ci pomogą
- Konfiguracja kampanii AdWords dla zaawansowanych
- AdWords Editor, czyli dostęp do konta AdWords przez specjalną aplikację
- Jak korzystać z raportów w Google AdWords
- Definiowanie celów reklamy i optymalizacja kampanii dla zaawansowanych
- Sieć Partnerska Google – alternatywa dla reklamy w wyszukiwarce
- Jak korzystać z Google Analytics
- Dyskusja
Udział w warsztatach „Google AdWords – poziom zaawansowany” dostarcza wiedzy, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe AdWords, jak śledzić ich rezultaty i jak na tej podstawie optymalizować kampanie.
Cena warsztatów za jeden dzień:
– dla uczestników konferencji 250 zł +22% VAT
– dla pozostałych 300 zł +22% VAT
W przypadku, gdy zdecydujecie się na dwa poziomy warsztatu przewidziany jest dla Was rabat!
Cena warsztatów za dwa dni:
– dla uczestników konferencji 450 zł +22% VAT
– dla pozostałych 550 zł +22% VAT.
Główną korzyścią, jaką wyniesiecie z dwudniowych warsztatów jest fakt, że posiądziecie wiedzę na wystarczającym poziome, aby samodzielnie prowadzić i optymalizować swoją kampanię reklamową.
Szczegóły oraz rejestracja na konferencję na stronie e-Travel Forum 2009
Na warsztaty można się zapisać na stronie LinkiSponsorowane.edu.pl:
Warsztaty AdWords – poziom podstawowy
Warsztaty AdWords – poziom zaawansowany