Kampania reklamowa ”Wschodzący Białystok”

1 października ruszyła kampania reklamowa „Wschodzący ” skierowana do mieszkańców miasta. Białostoczanie będą nie tylko adresatem przekazu, ale również głównym bohaterem kampanii. Kampania jest równocześnie PREMIERĄ NOWEGO LOGO.

Trwająca miesiąc kampania stanowi pierwszy etap budowania nowego wizerunku Białegostoku, określonego przez przyjętą w kwietniu strategię promocji miasta. Jej głównym celem jest pokazanie Białegostoku jako miasta, które szybko i intensywnie się rozwija; miasta, do którego można i należy żywić pozytywne uczucia; wreszcie miasta, o którego sile decydują sami mieszkańcy – ich potencjał, choćby uśpiony, kompetencje, zainteresowania, pasje, działania i przedsięwzięcia.

Jako „twarze kampanii” wystąpią białostoczanie, którzy kochają swoje miasto, jak najlepiej mu życzą, a swoim działaniem przyczyniają się do jego rozwoju. Tacy ludzie swoim entuzjazmem i aktywnością mogą zarażać innych. Sławek Mojsiuszko – animator kultury, Mariusz Gogol – młody piłkarz, reprezentujący klub Jagiellonia Białystok, Maria Dzięgielewska – flecistka, Gabriel Piotrowski – tancerz, który wystąpi w jesiennej edycji programu YOU CAN DANCE, Marcin Moniuszko – młody lekarz oraz Jolanta Szczygieł-Rogowska – przedstawicielka świata kultury i sztuki. Bohaterowie kampanii obecni będą na billboardach, citylightach, w Internecie, lokalnej prasie, plakatach w autobusach i TV. W radiu kampanię wspierać będą spoty, które mają „budzić do życia”.

W reklamach ważną rolę odgrywa nowa marka i logotyp miasta – to na nich opiera się hasło, parafraza znanego I love NYC czy I love McDonald’s, w którym w roli symbolu miłości występuje logotyp Wschodzącego Białegostoku. Kształt logotypu, będącego najważniejszą częścią nowego systemu identyfikacji wizualnej miasta, odpowiada dynamicznemu i aspiracyjnemu charakterowi marki „Wschodzący Białystok”, a kolorystyka nawiązuje do barw od stuleci przypisanych stolicy Podlasia. Dzięki wprowadzeniu systemu, komunikacja marketingowa miasta zyskuje niepodważalny atut – staje się spójna, wyrazista i konsekwentna.

Kampania to początek pracy nad uczynieniem z Białegostoku miasta kultowego, marki, z którą mieszkańcy będą się autentycznie identyfikować. Dlatego jednym z celów działań marketingowych jest powołanie do życia „Fanklubu Wschodzącego Białegostoku”, który będzie pierwszym w Polsce klubem zrzeszającym miłośników miasta, dając im szansę czynnego zaangażowania się na jego rzecz. Dlatego dla mieszkańców zostały przygotowane eventy i aktywności inspirujące do dyskusji, na przykład o estetyce miasta. Działania kierowane będą do różnych grup docelowych, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie i na swój sposób włączyć się w promowanie Wschodzącego Białegostoku.

Podczas kampanii mieszkańcy będą mogli wziąć udział w następujących wydarzeniach:

– Powitanie dnia. O godzinie 6.00 przedstawiciele magistratu wraz z białostoczanami powitają na Rynku nową gwiazdę na horyzoncie: „Wschodzący Białystok”. Wieczorem odbędzie się uroczyste otwarcie Alei Bluesa. Koncertowo zagrają Gienek Loska Band oraz Sławek Wierzcholski i Nocna Zmiana Bluesa.

– Dance Fighters. Mieszkańcy będą mieli okazję zobaczyć pokazy tańca B- boyów oraz taneczny pojedynek amatorów i profesjonalistów znanych m.in. z programu You Can Dance. Muzyka na żywo: FonkyMonky DJ. O godzinie 19.00 odbędzie się plenerowy pokaz filmów w rytmie hip-hopu.

– Graffiti- jam session. Wszyscy pasjonaci sztuki ulicznej będą mogli wziąć udział w warsztatach graffiti, którym towarzyszyć będzie muzyka na żywo oraz pokazy tańca.

– Plenerowy „Wschodzący Białystok”. W Galerii Arsenał odbędą się plenerowe warsztaty malarskie.

– Wernisaż prac „Wschodzący Białystok”. W Galerii Arsenał rozpocznie się finał plenerowej akcji malarskiej.

– Kolorowanka XXL. Impreza skierowana przede wszystkim do najmłodszych mieszkańców Białegostoku. Na Rynku rozpocznie się wielkie kolorowanie słonecznego miasta marzeń.

– Making Of Fanklub. Klub „Fama” zaprasza na pierwsze spotkanie Fanklubu „Wschodzący Białystok”. Uczestnicy będą mogli wymienić opinie na temat projektów i inwestycji wspierających rozwój Białegostoku. Podczas spotkania odbędzie się również pokaz spotów oraz zdjęć dokumentujących kampanię na rzecz miasta.

– Delete. To akcja skierowana do wszystkich tych mieszkańców Białegostoku, którzy w twórczy sposób chcieliby „oczyścić” miejską przestrzeń z komercyjnych ozdobników, szyldów i reklam. Zmiany będą dokonywane na wielkiej planszy. Dzięki temu uczestnicy eventu będą mogli zobaczyć ulicę, o jakiej marzą, a przy tym całkowicie bezkarnie dokonać artystycznych zmian w miejskim pejzażu. Akcja „Delete” odbędzie się na Rynku.

Więcej informacji na temat wydarzeń można uzyskać na stronie www.bialystok.pl

Za strategię promocji i realizację kampanii wewnętrznej odpowiedzialna jest Grupa Eskadra.


Nowe logo Białegostoku



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl