Zobacz spot promujący Polskę w CNN!!!
Dziś ruszyła 12-tygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki oraz turystyki w CNN International.
Na jej temat pisaliśmy już na drogowskaz.com.pl w artykule: „Polska będzie promowana w CNN”
Wczoraj, 25 września w Kinotece PKiN odbyła się premiera spotów reklamowych tejże kampanii. CNN przygotował dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o szybko rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.
Spot turystyczny przedstawia m.in. warszawski Nowy Świat, pomnik Chopina w Łazienkach, gdańskiego Neptuna, kitesurferów oraz jeźdźca nad Bałtykiem. W spocie gospodarczym młody biznesmen zachwala Polskę jako kraj jeden z największych w UE, położony w sercu Europy, gdzie wiele milionów młodych ludzi mówi w obcych językach.
„Wysoka pozycja w badaniach EMS Select sprawia, że telewizja CNN jest numerem jeden wśród mediów oferujących reklamodawcom dotarcie do osób często podróżujących w interesach i osób podejmujących ważne decyzje biznesowe. W „Strategii marketingowej Polski w sektorze turystyki” nastawiamy się na promocję turystyki miejskiej, a w niej turystyki biznesowej. Jesteśmy zainteresowani dotarciem z informacją o naszym kraju do ludzi zamożnych, opiniotwórczych, będących często przedstawicielami kadry zarządzającej najwyższego szczebla, a taki – jak wynika z badań CNN – jest jej odbiorca. Ponadto z badań wynika, że odwiedzający Polskę w celach biznesowych, bardzo często wracają już na urlop z rodziną, albo rekomendują Polskę znajomym. – czytamy w komunikacie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Całkowita liczba emisji spotów wynosi 625 x 30 sek. Kampania trafi do 147 milionów domów i pokoi hotelowych w 93 krajach.
Na jej temat pisaliśmy już na drogowskaz.com.pl w artykule: „Polska będzie promowana w CNN”
Wczoraj, 25 września w Kinotece PKiN odbyła się premiera spotów reklamowych tejże kampanii. CNN przygotował dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o szybko rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób.
Spot turystyczny przedstawia m.in. warszawski Nowy Świat, pomnik Chopina w Łazienkach, gdańskiego Neptuna, kitesurferów oraz jeźdźca nad Bałtykiem. W spocie gospodarczym młody biznesmen zachwala Polskę jako kraj jeden z największych w UE, położony w sercu Europy, gdzie wiele milionów młodych ludzi mówi w obcych językach.
„Wysoka pozycja w badaniach EMS Select sprawia, że telewizja CNN jest numerem jeden wśród mediów oferujących reklamodawcom dotarcie do osób często podróżujących w interesach i osób podejmujących ważne decyzje biznesowe. W „Strategii marketingowej Polski w sektorze turystyki” nastawiamy się na promocję turystyki miejskiej, a w niej turystyki biznesowej. Jesteśmy zainteresowani dotarciem z informacją o naszym kraju do ludzi zamożnych, opiniotwórczych, będących często przedstawicielami kadry zarządzającej najwyższego szczebla, a taki – jak wynika z badań CNN – jest jej odbiorca. Ponadto z badań wynika, że odwiedzający Polskę w celach biznesowych, bardzo często wracają już na urlop z rodziną, albo rekomendują Polskę znajomym. – czytamy w komunikacie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Całkowita liczba emisji spotów wynosi 625 x 30 sek. Kampania trafi do 147 milionów domów i pokoi hotelowych w 93 krajach.