Nowa odsłona www Geovity oraz wrześniowa kampania reklamowa
Geovita – Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje odświeżanie swojego wizerunku. Z początkiem września uruchomiona została całkowicie odmieniona strona www.geovita.pl. Od 1 września ruszyła również kampania reklamowa Geovity pod hasłem „Trzy dni konferencji i luzik”, skierowana do organizatorów konferencji, eventów i szkoleń.
Kampania obejmuje reklamę outdoorową – kilkaset billboardów zlokalizowanych na głównych trasach wylotowych oraz w najbardziej istotnych punktach aglomeracji miejskich: Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa, Łodzi oraz w pobliżu Obiektów Geovity. Realizacja tego etapu promocji zakończy się 30 września.
We wrześniu rozpoczęła się również wspierająca kampania internetowa w postaci 4 interaktywnych bannerów na największych portalach tematycznych związanych z gospodarką i biznesem oraz na portalach turystycznych.
Kampania obejmuje reklamę outdoorową – kilkaset billboardów zlokalizowanych na głównych trasach wylotowych oraz w najbardziej istotnych punktach aglomeracji miejskich: Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa, Łodzi oraz w pobliżu Obiektów Geovity. Realizacja tego etapu promocji zakończy się 30 września.
We wrześniu rozpoczęła się również wspierająca kampania internetowa w postaci 4 interaktywnych bannerów na największych portalach tematycznych związanych z gospodarką i biznesem oraz na portalach turystycznych.
Bilbordy miejskie z reklamą Geovity oraz banery internetowe. Copyright ŠGeovita