Air France uruchamia rozwiązanie Amadeus Ticket Changer Shopper

, dostawca technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej ogłosił wdrożenie rozwiązania Ticket Changer (ATC) Shopper w Air France. Francuskie linie lotnicze uruchomiły nową technologię zmiany rezerwacji biletów w 80 serwisach internetowych. Klienci mogą modyfikować przez Internet rezerwacje biletów sprzedawanych we wszystkich kanałach bezpośrednich. Rozwiązanie okazało się sukcesem, czego dowodem jest 35% wzrost liczby zmian dokonywanych online w ciągu pierwszego miesiąca po wdrożeniu systemu. Podróżni mogą z łatwością wprowadzać wszelkie modyfikacje do planu przelotów bezpośrednio na stronie internetowej linii lotniczej.

ATC Shopper charakteryzuje się dużą elastycznością w zakresie zmian rezerwacji przez Internet, które pierwotnie zostały założone nie tylko poprzez stronę internetową linii lotniczej, lecz także w tradycyjnych punktach sprzedaży Air France. Proste zmiany możliwe są również w rezerwacjach sprzedawanych w biurach podróży podłączonych do systemu Amadeus. ATC Shopper oferuje wiele formatów prezentacji, takich jak XML oraz xHTML, w 25 wersjach językowych. System można zintegrować na dowolnym etapie rezerwacji, wykorzystując rozwiązanie Amadeus e-Commerce do rezerwacji, obsługi i sprzedaży.

Łatwa integracja daje liniom lotniczym szansę sprzedaży dodatkowych produktów oraz uzyskania wyższych przychodów podczas procesu zmiany rezerwacji. Klienci Air France mają dostęp do 200 opcji wprowadzania zmian, nowatorskiego kalendarza i przejrzystych informacji o opłatach. Co więcej, Klienci mogą uzyskać także informacje dotyczące wyboru posiłków na pokładzie, miejsca, klasy i szczegółów przesiadek w czasie podróży.

StÄ‚Ĺ phane Ormand, dyrektor ds. rozwoju systemów elektronicznych w Air France, powiedział: „Jesteśmy zadowoleni, że możemy zaoferować wysoki poziom elastyczności naszym Klientom, którzy chcą dokonać zmian w rezerwacji biletów. Technologia Amadeus umożliwia nam automatyczne zmiany rezerwacji nawet przy najbardziej skomplikowanych planach podróży. Uruchomiliśmy ją w 80 serwisach internetowych i w 13 wersjach językowych. Wprowadzenie tego rozwiązania zwiększy ruch w naszych serwisach, ponieważ będą oferowały nowe rozwiązania dla osób, które już dokonały zakupu. To zaś przełoży się na nasze wyniki finansowe.”

Philippe der Arslanian, dyrektor ds. bezpośredniego kanału lotniczego, skomentował: „Prace nad udoskonaleniem rozwiązania do zmian rezerwacji przez Internet trwały od 2003 r. Obecnie jest ono w pełni zintegrowane z naszym pakietem systemów e-Commerce. Korzysta z niego ponad 10 wiodących linii lotniczych na świecie. Dostępność ATC Shopper oraz wdrożenie tego rozwiązania przez Air France oznacza, że linie lotnicze będą oferować dodatkowe udogodnienia dla swoich Klientów, jednocześnie poprawiając swoją rentowność.” Philippe der Arslanian dodał również, że: „Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku linie lotnicze potrzebują globalnych i dokładnych rozwiązań. Systemy tego typu muszą mieć wystarczający potencjał, żeby wyróżnić ofertę spośród konkurencji, a jednocześnie dobrze wpisywać się w strategię redukcji kosztów.”


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl