Nowy klient Galileo by Travelport

null Easygo.pl to portal turystyczny, który rozpoczął internetową sprzedaż biletów lotniczych we współpracy z by Travelport! Do grona firm współpracujących z by Travelport należą również: Aero.pl, Fru.pl oraz Travelovo.pl Dla Easygo.pl sprzedaż biletów lotniczych jest jednym z podstawowych filarów rozwoju.

Galileo by Travelport to jeden z największych na świecie dystrybutorów systemu rezerwacji biletów lotniczych. Za pośrednictwem Easygo.pl można skorzystać z rezerwacji biletów lotniczych w 425 liniach rejsowych oraz w 90 tanich liniach lotniczych. Technologie dla obu segmentów dostarcza Galileo by Travelport we współpracy z krakowską firmą Traveltech.

Według danych firmy Galileo by Travelport obecnie za pośrednictwem systemów około 13% biletów lotniczych w Polsce jest sprzedawanych przez serwisy internetowe (online + call center). Mimo wysokiej dynamiki ten rynek wciąż jest więc w fazie rozwoju, a klienci stopniowo przekonują się, że kupno biletu lotniczego za pośrednictwem Internetu jest szybkie, skuteczne, bezpieczne i bardzo wygodne.

Aktualnie z naszej technologii korzysta w Polsce kilkanaście wiodących portali internetowych, a liczba wyszukiwarek opartych na GDS Galileo na polskich stronach dochodzi do kilkuset, co daje Galileo udział w rynku sprzedaży biletów lotniczych online na poziomie 25% – mówi Marcin Pilarski, Country Manager Poland w Galileo by Travelport.

EasyGo.pl jest znane z budowy prostych, czytelnych i bardzo wygodnych dla klienta systemów przeglądania, wyszukiwania i rezerwacji usług turystycznych. Jego podejście zostało wysoko ocenione nie tylko przez grono stałych klientów, ale także przez zewnętrznych audytorów. W kwietniu 2008 portal został najwyżej oceniony pod względem użyteczności pro klienckiej w raporcie „Wakacje w Internecie. Użyteczność polskich portali turystycznych” firmy Making Waves opracowanym pod patronatem Polskiej Izby Turystyki.

W chwili obecnej projekt sprzedaży biletów lotniczych jest naturalnym uzupełnieniem naszej oferty, ale podchodzimy do niego bardzo poważnie i wiążemy z nim duże nadzieje – zdradza Mateusz Kazieczko. Do końca roku chcemy uzyskać z niego przychód w wysokości półtora miliona złotych. Zakładamy, że ten rynek będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, a nasz udział w nim będzie znaczący. EasyGo.pl planuje, że już za dwa lata stanie się jednym z głównych sprzedawców internetowych biletów lotniczych w Polsce.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl