Otwarto Miasteczko Country w Promenadzie nad Zegrzem
Jest wiele sposobów na promocję nowego ośrodka konferencyjno-rekreacyjnego. Jednym z najskuteczniejszych jest zorganizowanie bezpłatnej imprezy prezentującej możliwości firmy. 23 sierpnia nad Zalewem Zegrzyńskim Firma PUHIT S.A. zorganizowała piknik rodzinny z okazji otwarcia Miasteczka Country w Centrum Konferencyjno – Rekreacyjnym Promenada.
Uczestnikom imprezy zapewniono wiele atrakcji, które jednocześnie wchodzą w skład oferty Country Saloonu. Wszyscy mogli samodzielnie pojeździć na quadach, popływać skuterami wodnymi, czy wyczynową motorówką.
Ponadto organizatorzy zapewnili zabawę laserowym paintballem, ściankę wspinaczkową, strzelanie z wiatrówki oraz rejs katamaranem. Fani sportu mogli skorzystać z kortów tenisowych, rowerów, wypożyczalni sprzętu wodnego i stadniny koni. Amatorzy wrażeń mogli spróbować szczęścia w ruletce czy Black Jacku oraz wziąć udział w rywalizacji w rzucie lassem lub podkowami. Na dzieci czekały lamy w mini zoo, dmuchany zamek oraz opieka animatorów zabawy.
Przedstawiciele i właściciele firm mogli więc sprawdzić w praktyce możliwości danego centrum konferencyjno-rekreacyjnego. Przykładowa impreza w terenie z wykorzystaniem sprzętu jest najskuteczniejszą formą promocji gdyż przedstawia uroki i liczne atuty danej firmy. „Biorąc udział w rożnych konkurencjach przekonałem się, że jest to bardzo fajne miejsce, które daje szerokie pole do popisu organizatorom i jest przygotowane do odpowiedniego i w pełni profesjonalnego zorganizowania praktycznie dowolnego typu imprezy integracyjnej, czy konferencji nawet dla bardzo dużej ilości osób” – mówi Jarosław Sokołowski właściciel agencji interaktywnej NetSolutions.pl
Organizatorzy zatroszczyli się również o organizację dojazdu z Warszawy oraz możliwość przebrania się uczestników w specjalne stroje, kombinezony piankowe itd.
Uczestnikom imprezy zapewniono wiele atrakcji, które jednocześnie wchodzą w skład oferty Country Saloonu. Wszyscy mogli samodzielnie pojeździć na quadach, popływać skuterami wodnymi, czy wyczynową motorówką.
Ponadto organizatorzy zapewnili zabawę laserowym paintballem, ściankę wspinaczkową, strzelanie z wiatrówki oraz rejs katamaranem. Fani sportu mogli skorzystać z kortów tenisowych, rowerów, wypożyczalni sprzętu wodnego i stadniny koni. Amatorzy wrażeń mogli spróbować szczęścia w ruletce czy Black Jacku oraz wziąć udział w rywalizacji w rzucie lassem lub podkowami. Na dzieci czekały lamy w mini zoo, dmuchany zamek oraz opieka animatorów zabawy.
Przedstawiciele i właściciele firm mogli więc sprawdzić w praktyce możliwości danego centrum konferencyjno-rekreacyjnego. Przykładowa impreza w terenie z wykorzystaniem sprzętu jest najskuteczniejszą formą promocji gdyż przedstawia uroki i liczne atuty danej firmy. „Biorąc udział w rożnych konkurencjach przekonałem się, że jest to bardzo fajne miejsce, które daje szerokie pole do popisu organizatorom i jest przygotowane do odpowiedniego i w pełni profesjonalnego zorganizowania praktycznie dowolnego typu imprezy integracyjnej, czy konferencji nawet dla bardzo dużej ilości osób” – mówi Jarosław Sokołowski właściciel agencji interaktywnej NetSolutions.pl
Organizatorzy zatroszczyli się również o organizację dojazdu z Warszawy oraz możliwość przebrania się uczestników w specjalne stroje, kombinezony piankowe itd.
Atrakcje Miasteczka Country w Centrum Konferencyjno – Rekreacyjnym Promenada.
Copyright Šdrogowskaz.com.pl