Metropolia górnośląska będzie miała strategię

Górnośląski Związek Metropolitalny wybrał firmę, której zostanie zlecone przygotowanie Strategii Promocji Metropolii Górnośląskiej. Nowa (pierwsza w historii GZM) strategia promocyjna będzie obejmowała lata 2009-2015, a jej autorem będzie Grupa Eskadra. Na łamach drogowskaz.com.pl pisaliśmy już o licznych kampaniach promocyjnych polskich województw i miast których autorem była Eskadra. Strategia Promocji Metropolii Górnośląskiej będzie zawierała rekomendację działań promocyjnych, propozycje form skutecznego dotarcia do grup docelowych, planowane narzędzia promocyjne. Zostanie stworzona nowa identyfikacja wizualna metropolii oraz określone zostaną koszty i źródła finansowania zaproponowanych działań. GZM nie będzie więc używał dalej loga wybranego w plebiscycie Gazety Wyborczej. Współautorami strategii będą przedstawiciele wydziałów promocji miast członkowskich Górnośląskiego Związku Metropolitalnego. Metropolia jednoczy 14 miast. Są to Bytom, Chorzów, Gliwice, Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze. Ogólnopolskie działania promocyjne pokażą Polakom i przedstawicielom innych polskich regionów ambitne cele i zamierzenia aglomeracji śląskiej. Warto dodać, że tak dużego związku miast nie ma w tej części Europy. Strategia zostanie przedstawiona do końca października.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl