„Siedem kilometrów do Raju” – rusza kampania reklamowa Kielc!

15 sierpnia ruszy ogólnopolska kampania reklamowa Kielc.

W 5 dużych miastach Polski – Łodzi, Warszawie, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawi się 300 billboardów promujących stolicę województwa świętokrzyskiego. Celem promocji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast do odwiedzenia Kielc.

„Stwierdziliśmy, że najważniejsi w naszym mieście są ludzie, a to miasto możliwości, gdzie można się rozwijać poprzez różnego rodzaju aktywność. Dlatego napis na plakacie składa się z ludzi i jest kolażem m.in. typowych dyscyplin sportu, które możemy uprawiać w naszym mieście” – mówi Michał Obiedziński, który z Krzysztofem Pęczalskim jest współtwórcą plakatu.

Na billboardzie widzimy również napis „Siedem kilometrów do Raju”, co jest oczywiście nawiązaniem do popularnej atrakcji turystycznej – Jaskini Raj. Hasło podkreśla również położenie miasta oraz panującą w nim atmosferę. Ponadto billboard promuje adres www Internetowej Telewizji Kielce.

Ogólnopolska kampania billboardowi o wartości 100 tysięcy złotych potrwa do 31 sierpnia. Kampanię zrealizuje Grupa StrÄ‚śer. Warto w tym miejscu podkreślić, że jest to nagroda dla Internetowej Telewizji Kielce, która w kwietniu br. zwyciężyła w konkursie „Złote Formaty” podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Fot. Billboard promujący Kielce. Copyright Ă‚Ĺ  UM Kielce



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl