Amadeus promuje handel elektroniczny linii lotniczych Air China w związku z rosnącą liczbą pasażerów

Air China zdecydowały o wprowadzeniu pakietu rozwiązań dotyczących handlu elektronicznego firmy na 25 rynkach międzynarodowych, zyskując 52 procentowy wzrost w pierwszym kwartale 2008 r. Warszawa, 21 lipca 2008 r.: .: Amadeus, dostawca technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej poinformował o udanym wdrożeniu pakietu rozwiązań dotyczących handlu elektronicznego dla linii Air China na 25 rynkach międzynarodowych. Linie Air China zamówiły w firmie Amadeus dostosowany do potrzeb Klientów system, przeznaczony do rezerwacji biletów online, z hostingiem w pełnym zakresie. Rozwiązanie zostanie wykorzystane w zarządzaniu międzynarodowym ruchem lotniczym, zintensyfikowanym w związku ze zbliżającymi się Igrzyskami Olimpijskimi w Pekinie. Dzięki współpracy z firmą Amadeus, linie lotnicze Air China mogą zaproponować swoim Klientom na całym świecie korzystanie z wygodnego systemu rezerwacji biletów online. System jest w pełni dopasowany do lokalnych warunków – obsługuje różne języki i umożliwia dokonywanie płatności w miejscowych walutach. Klienci są bardzo zadowoleni, a zyski spółki z elektronicznej sprzedaży biletów cały czas rosną. Lui Dong, Dyrektor Air China ds. Handlu Elektronicznego powiedział – „Jako że jesteśmy przewoźnikiem oferującym połączenia do wielu miast świata i posiadamy ogromnie zróżnicowaną bazę Klientów, zdecydowaliśmy się na stworzenie lokalnych serwisów internetowych na każdym obsługiwanym przez nas rynku. Jestem przekonany, że wdrożenie nowego rozwiązania wzmocni naszą pozycję na międzynarodowym rynku usług internetowych, szczególnie w okresie zwiększonego ruchu pasażerskiego w wyniku zbliżających się Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wiemy również, że Amadeus jest firmą na tyle silną pod względem finansowym, jak i technologicznym, że wdrożone przez nią narzędzie do rezerwacji biletów online pozwoli nam zachować przewagę konkurencyjną. Już od kilku miesięcy obserwujemy wyraźną poprawę wyników – liczba biletów rezerwowanych przez Internet wzrosła o ponad 50% w ciągu pierwszego kwartału bieżącego roku. Cieszymy się na myśl, że wspólnie z firmą Amadeus będziemy nadal robić wszystko, co w naszej mocy, by sprostać oczekiwaniom Klientów kupujących w sieci bilety na przeloty naszymi liniami”. David Brett, prezes firmy Amadeus w rejonie Dalekiego Wschodu powiedział – „Moim zdaniem nasza silna pozycja na rynku chińskim wynika z tego, że dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania o zasięgu międzynarodowym i jesteśmy postrzegani przez przewoźników lotniczych jako wiarygodny partner technologiczny z uwagi na dotychczasowe sukcesy. Współpraca z liniami Air China to dla nas ogromny zaszczyt. Cieszymy się, że przyczyniamy się do rozwoju tej spółki. Dostarczamy jej rozwiązania z dziedziny handlu elektronicznego. Jesteśmy zdecydowani kontynuować działalność biznesową w tym regionie”. Philippe Der Arslanian, dyrektor ds. bezpośrednich kanałów sprzedaży dla linii lotniczych w firmie Amadeus dodał – „To wspaniale, że przyczyniamy się do sukcesu linii lotniczych Air China i pozytywnie wpływamy na rozwój oferowanych przez te linie usług internetowych. Nasze niestandardowe rozwiązania z serii Web 2.0, ułatwiają największym graczom w tym regionie skuteczniej wykorzystywać handel elektroniczny i znacznie poprawiać wyniki sprzedaży w skali międzynarodowej. Ponadto, wskutek zaangażowania firmy Amadeus w opracowywanie innowacyjnych technologii oraz rozwiązań z dziedziny handlu elektronicznego nasi partnerzy mogą stale rozwijać się dzięki oferowanym przez firmę Amadeus produktom”. Pakiety rozwiązań dotyczące handlu elektronicznego firmy Amadeus stanowią obecnie podstawę funkcjonowania ponad 250 serwisów internetowych dla ponad 80 przewoźników lotniczych na świecie. Wśród nich można wymienić następujące linie lotnicze: Air Canada, Air China, Air France, BMI, Cathay Pacific, China Airlines, China Eastern Airlines, China Southern Airlines, Dragonair, EVA Air, Finnair, Iberia, Qantas i Singapore Airlines.


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl