System Amadeus PMS umożliwia hotelom zarządzanie rezerwacjami z Expedii
Data: 23 lipca 2008 - 11:06

System
Amadeus PMS umożliwia hotelom zarządzanie rezerwacjami z Expedii. System PMS (Property Management System) firmy
Amadeus łączy się z ExpediaQuickConnect, co pozwoli hotelom:
• umieścić ofertę w systemie Expedia bezpośrednio z poziomu PMS
• zaoszczędzić czas: rezerwacje Expedia są automatycznie przesyłane do PMS
Madryt, 9 lipca 2008 r. – Firma Amadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań dla branży podróży i turystyki, poinformowała o uruchomieniu bezpośredniego połączenia między systemem Amadeus PMS i Expedia. Inicjatywa jest efektem zaangażowania firmy Amadeus w tworzenie nowych kanałów sprzedaży dla branży hotelarskiej. Strony Expedii odwiedza co miesiąc niemal 32,5 miliona potencjalnych Klientów, zaś w roku 2007 sprzedaż produktów i usług związanych z podróżami za pośrednictwem Expedii przekroczyła 17 miliardów USD. Rozwiązanie umożliwia hotelom sprzedaż miejsc w pokojach przez Expedię bezpośrednio z systemu Amadeus PMS.
System PMS firmy Amadeus za pośrednictwem Expedii umożliwia obecnie hotelom centralne zarządzanie cennikiem i dostępnością oferowanych pokoi. Pozwala to w łatwy sposób dopasować ofertę do aktualnego zapotrzebowania i umożliwia stosowanie dynamicznych taryfikatorów, zapewniając optymalizację stawek i wykorzystania dostępnych miejsc. System Amadeus PMS jest wykorzystywany obecnie przez 6700 hoteli w 75 krajach.
Richard Kürzl, dyrektor działu PMS w Amadeus Hospitality Business Group mówi –
„Obserwujemy konwergencję systemów zarządzania hotelami z systemami dystrybucji i rosnącą popularność kanałów dystrybucyjnych. W tej sytuacji możliwość zarządzania dystrybucją z poziomu PMS staje się dla niezależnych hoteli i małych sieci bardzo atrakcyjna. Nasze rozwiązanie jest odpowiedzią na te potrzeby i daje Klientom dostęp do największych kanałów dystrybucyjnych.”
O firmie Amadeus
Amadeus to partner w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców i odbiorców usług turystycznych. Firma dostarcza rozwiązania w zakresie dystrybucji, technologii informatycznych i obsługi punktów sprzedaży, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni). Oferowane rozwiązania pogrupowane są w czterech kategoriach – Distribution & Content, Sales & e-Commerce, Business Management, Services & Consulting.
Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires i Bangkoku. Firma Amadeus świadczy usługi w 76 krajach, obejmując swoją działalnością 215 rynków.
Większościowym właścicielem Amadeus jest firma WAM Aquisition, której udziałowcami są: BC Partners, Vinven, Air France i Lufthansa. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 7 600 pracowników, reprezentujących 95 narodowości. Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl.