Kampania marketingowa biura podróży FLY.PL
Od 4 czerwca trwa ogólnopolska kampania promocyjna internetowego biura podróży Fly.pl Hasło kampanii to: „Najlepsze miejsce na urlop”. Celem działań marketingowych jest zwiększenie ruchu na stronie, przekazanie możliwości, które oferuje biuro podróży oraz umacnianie świadomości marki.
Kampania reklamowa obejmuje działania outdoorowe – kilkaset billboardów i superscrolli w największych miastach Polski. Przygotowano również cztery wersje spotów radiowych, które nadawane są w Radiu Wawa, Antyradiu, Esce Rock oraz Złotych Przebojach. Fly.pl sponsoruje również prognozę pogody w wyżej wymienionych stacjach.
Prowadzona jest ponadto kampania internetowa w postaci banerów i malingów dedykowanych. Obejmuje ona największe portale: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, o2.pl. Banery odsyłają internautów na specjalny serwis – fly.pl/lato
Działania prowadzone będą do końca lipca. Kreację oraz zakup mediów przygotował sam serwis Fly.pl – nie angażując tym samym zewnętrznej agencji reklamowej.
Kampania reklamowa obejmuje działania outdoorowe – kilkaset billboardów i superscrolli w największych miastach Polski. Przygotowano również cztery wersje spotów radiowych, które nadawane są w Radiu Wawa, Antyradiu, Esce Rock oraz Złotych Przebojach. Fly.pl sponsoruje również prognozę pogody w wyżej wymienionych stacjach.
Prowadzona jest ponadto kampania internetowa w postaci banerów i malingów dedykowanych. Obejmuje ona największe portale: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, o2.pl. Banery odsyłają internautów na specjalny serwis – fly.pl/lato
Działania prowadzone będą do końca lipca. Kreację oraz zakup mediów przygotował sam serwis Fly.pl – nie angażując tym samym zewnętrznej agencji reklamowej.
Fot. Billboard Fly.pl w Lublinie. Copyright ŠMirosław Ciołek