Promocja biura podróży AMCOM121 – wywiad

Firma AMCOM121 działa na polskim rynku od 1982 roku. Początkowo zajmowała się wyłącznie organizacją specjalistycznych szkoleń językowych dla prawników. Od niedawna z inicjatywy właściciela firmy Pana A. Nowakowskiego jest m.in. biurem podróży specjalizującym się w biznesowych wyjazdach do Miami Beach. Zauważone zostały bowiem walory tego luksusowego miejsca, a kryzys na rynku nieruchomości oraz spadek cen dolara pozwala oferować wyjazdy w cenach konkurencyjnych. Zapraszamy do lektury wywiadu z Panią Martą Horbowską-Zaranek – specjalistą ds. PR projektu. Witam serdecznie! Czym różni się oferta państwa biura od propozycji polskich biur podróży? M.H.-Z. Dla Hihg End ofertę AMCOM121 wyróżniają szkolenia i wyjazdy na wysokim poziomie, ale również możliwość poznawania lokalnego środowiska biznesmenów, polityków, prawników, sędziów na gruncie formalnym i nieformalnym. Spotkania Miami chamber of commerce tworzą nowe znajomości i kontakty biznesowe np. parę osób zdecydowało się na kupno apartamentów od poznanych prawników specjalizujących się w tym temacie. Można, więc zaryzykować stwierdzeniem, że poza szkoleniem, zwiedzaniem i wypoczynkiem jest to nowy rodzaj turystyki – – ponieważ nasi prawnicy oferują również usługi w zakresie doradztwa finansowego i inwestycyjnego. Natomiast dla studentów i młodzieży oferujemy siedmiodniowe wyjazdy za stosunkowo niską cenę (1500pln) połączone ze zwiedzaniem i wycieczką objazdową na Jukatan. Dlaczego specjalizują się Państwo w wyjazdach do Miami Beach? M.H.-Z. Główne powody to ciągle niska cena dolara (tania obsługa grupy – apartamenty, wykładowcy, przewodnicy), kryzys na rynku nieruchomości (tanie apartamenty), sezon trwa cały rok oraz unikalność kulturowa tego miejsca, które podoba sie każdemu skąd można robić wypady czy rejsy na Bahama, Kubę i do Meksyku. Co chcą Państwo pokazać swoim klientom? M.H.-Z. Klientów powinny zainteresować plaże, wygodne komfortowe apartamenty z widokiem na ocean, ale również tutejsza kultura biznesowa. Unikalne Karaiby w standardzie amerykańskim mają ciekawą historię i bardzo różnią sie od reszty USA. W szczególności South Beach z unikalną architektonicznie dzielnicą Art Deco, kulturą kubańska i południowoamerykańską. Są to więc wakacje nad morzem ale miejskie, żywe ciekawe a nie w hotelu *****, który pod każdą szerokością geograficzna będzie taki sam… Mariot Cancun czy Mariot Hurghada nie rożni się niczym… My wynajmujemy apartamenty nadmorskie gdzie mieszkają ludzie na stale z całego świata. Nad basenem, czy przy grillu zbiera sie ‘śmietanka’ biznesowa z USA, Ameryki Południowej, ale również z Rosji. Czy tegoroczna kampania ma charakter wizerunkowy, czy też jest nastawiona na promocję konkretnych usług lub produktów i ich sprzedaż? M.H.-Z. Myślę, że raczej konkretnej usługi ponieważ jesteśmy jeszcze za małą firmą na działanie tak długofalowe. Do jakiego targetu kierują Państwo swoje działania? M.H.-Z. Zdecydowanie do każdego o dochodach powyżej 5000pln, osoby które chcą urlop spędzić pożytecznie albo inwestując w wiedzę i wykształcenie swoje lub dzieci albo po prostu chcą milo spędzić urlop w pięknym miejscu. Oferta skierowana jest również do studentów, którzy maja nacisk położony na szkolenie, a nie zakwaterowanie czy przyjemności. Jaki jest zasięg działań? Kto jest odbiorcą reklamy? M.H.-Z. Obecnie nasi klienci pochodzą z całej polski, ale podpisujemy umowę z Elsa Europa na realizację obozu międzynarodowego dla członków Elsa tak więc mamy nadzieję zebrać towarzystwo międzynarodowe. Proszę opisać działania promocyjne w Internecie. M.H.-Z. Koncentrujemy się na promocji WWW, mailingu, pozycjonowaniu serwisu 121.pl. Posiadamy własną sporą bazę danych. Wykonujemy mailing w serwisach o2.pl, gazeta.pl, Onet.pl oraz Interia.pl Obecnie nawiązujemy współpracę z serwisem podroze.pl oraz polskim portalem prawa co umożliwi Nam mailing bardziej targetowany. Jak badają państwo konwersję mailingu? M.H.-Z. Otrzymujemy raporty z danymi od serwisów internetowych. Czy śledzą państwo ruch na stronie za pomocą systemów statystycznych? M.H.-Z. Używamy systemu stat4u. Czy korzystają państwo z reklamy w ? M.H.-Z. Nie mam pojęcia co to…


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl