Co może dzisiaj zaoferować GDS?

null (Globalny System Dystrybucyjny – ang. Global Distribution System) to szeroko kojarzona w branży turystycznej nazwa platformy wymiany danych pomiędzy dostawcami usług (na początku liniami lotniczymi, a obecnie także touroperatorami, hotelami, sieciami wynajmu samochodów, spółkami kolejowymi, ubezpieczycielami i wieloma innymi) a biurami podróży sprzedającymi ich ofertę, czy wręcz samymi podróżnymi. Nazwa ta mówi wprawdzie o samym systemie warunkującym wspomnianą wymianę danych, jednak obecnie należałoby pewnie nadać jej nieco szersze znaczenie. Firma reprezentuje pogląd, że GDS to coś więcej, niż system informatyczny i ogromna baza danych. Proponuje Klientom zaawansowane rozwiązania i usługi, które pomogą im skutecznie konkurować na rynku i rozwijać swoją działalność. Podstawą jej stosunków z Klientami jest więc dogłębne zrozumienie ich potrzeb, troska o ich przyszłość, a także doświadczony, niezawodny, zgrany i pełen entuzjazmu zespół pracowników. oferuje szeroki wachlarz usług, od bogatego zestawu szkoleń, po pomoc techniczną i Help Desk. Tylko nowatorskie rozwiązania oparte na technologii jutra mogą sprostać zadaniom, z którymi konfrontuje nas coraz bardziej skomplikowany rynek, świat, w którym przyszłość jest coraz bardziej niepewna. Branża pozwala obecnie przetrwać tylko tym, którzy potrafią elastycznie reagować na zmieniające się warunki, którym nie brakuje wyobraźni i którzy dysponują takimi narzędziami, jakich dostarcza właśnie firma . jest partnerem w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców i odbiorców usług turystycznych. Dostarcza rozwiązania w zakresie dystrybucji, rozwiązań informatycznych i obsługi punktów sprzedaży, aby umożliwić swoim Klientom rozwój i osiąganie sukcesów na dynamicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Do grona Klientów globalnie należą dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni). Technologia oferowana przez zapewnia efektywne rozwiązania, spełniające kluczowe wymagania biznesowe Klientów – zwiększanie przychodów i produktywności, obniżanie kosztów i doskonalenie jakości usług. Firmę wyróżniają na rynku: otwarte systemy nowej generacji, innowacyjne podejście do potrzeb Klientów, niskie koszty wdrażania i rozwoju, niezawodna wydajność i szybki zwrot inwestycji. Firma została założona w 1987 roku przez linie lotnicze: Air France, Iberia, Lufthansa i SAS. Obecnie z usług przez nią oferowanych korzysta ponad 90 tysięcy placówek biur podróży i 29 tysięcy punktów sprzedaży linii lotniczych. jest partnerem technologicznym dla 83 700 biur podróży, 486 linii lotniczych łącznie z 44 tanimi przewoźnikami, 70 500 hoteli, 17 armatorów, 43 linii kolejowych, 11 przewoźników rejsowych, 44 ubezpieczycieli turystycznych, 45 firm wynajmu samochodów oraz 1 000 korporacji. Każdego dnia centrum przetwarzania danych w Erding (Niemcy) zarządza 499,5 milionami rezerwacji. W ramach systemu dystrybucyjnego znajdują się oferty 232 przewoźników, dzięki temu użytkownicy systemu mają dostęp do największej na świecie platformy rezerwacyjnej. System umożliwia rezerwacje miejsc i zakup biletów (w standardzie BSP). Jest on neutralny i nie faworyzuje żadnego usługodawcy, dając pełny dostęp do wszystkich ofert. Firma posiada certyfikat ISO 9001:2000 za wiarygodność finansową, przejrzystość systemów i procesów, które są podstawą do budowy wiarygodnego partnerstwa. jest firmą globalną i dlatego może korzystać z najnowocześniejszych osiągnięć technologicznych. Jednakże dzięki przedstawicielstwom firmy w poszczególnych krajach i regionach (m.in. prężnie działającemu oddziałowi w Polsce) oferta jest przygotowywana specjalnie dla lokalnych rynków. Dzięki temu, że wsłuchuje się w potrzeby branży może stale poszerzać swoją ofertę rozwiązań dostosowanych do lokalnych potrzeb Klientów.

Jedno z czołowych biur podróży w Polsce tak wypowiada się o współpracy z Amadeus: „Bardzo cenimy współpracę z firmą Amadeus, a w szczególności partnerskie podejście na każdym etapie realizacji projektu. Myślę, że trudno w kilku słowach wyrazić korzyści, jakie Orbis Travel czerpie z tej współpracy, jednak przede wszystkim należy podkreślić wpływ Amadeus na usprawnienie naszej firmy w wielu obszarach. Czerpiemy korzyść z wiedzy i doświadczenia specjalistów z firmy Amadeus. Zastosowanie nowych rozwiązań umożliwia nam kompleksowe zarządzanie dystrybucją usług, wzmacnia także naszą pozycję rynkową. Dla mnie Amadeus oznacza kompetencję i profesjonalizm na najwyższym poziomie” Małgorzata Wróblewska Dyrektor Business Travel Management, Orbis Travel W zakresie oferowanych rozwiązań, Amadeus koncentruje się na czterech głównych liniach biznesowych, którymi są: sprawy systemowe (Distribution & Content) – oznaczone kolorem niebieskim, sprzedaż i rozwiązania internetowe (Sales & e-Commerce) – oznaczone kolorem zielonym, rozwiązania usprawniające zarządzanie biurem (Business Management) – oznaczone kolorem pomarańczowym, usługi i konsultacje (Services & Consulting) – oznaczone kolorem czerwonym. Rozwiązania Amadeus dostępne na rynku polskim wraz z opisami można znaleźć na naszej stronie www.amadeus.com.pl


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl