„Dla tych, którzy kochają latać” – kampania portu Balice
Rozpoczęła się kampania internetowa promująca Międzynarodowy Port Lotnicy im. Jana Pawła II w Krakowie.
Hasło główne brzmi „Dla tych, którzy kochają latać”.
Działania obejmują promocję dwóch filmików wizerunkowych poprzez umieszczenie ich na serwisach contentowych – youtube.com oraz wrzuta.pl Kampania obejmuje również działania na witrynach internetowych Grupy Onet.pl oraz TVN24. W outdoorze spoty będą wyświetlane na ekranach umieszczonych w budynkach terminali Kraków Airport.
Spot akcentuje 3 miliony serdecznych pożegnań, 3 miliony czułych powitać, 20 linii lotniczych i 50 połączeń portu lotniczego Kraków – Balice.
Jest to kolejna akcja Agencji Reklamowej Schulz zlecona przez Kraków Aiport. W ubiegłym roku agencja była odpowiedzialna za stworzenie identyfikacji wizualnej lotniska oraz kampanię launchingową nowej nazwy i logo Kraków Airport – „Świat zaczyna się tutaj”.
Kampania potrwa do połowy lipca. Film promocyjny Kraków Aiport można również obejrzeć na stronie głównej portu – http://www.lotnisko-balice.pl/promo.html