„Dla tych, którzy kochają latać” – kampania portu Balice

Rozpoczęła się kampania internetowa promująca Międzynarodowy Port Lotnicy im. Jana Pawła II w Krakowie. Hasło główne brzmi „Dla tych, którzy kochają latać”. Działania obejmują promocję dwóch filmików wizerunkowych poprzez umieszczenie ich na serwisach contentowych – youtube.com oraz wrzuta.pl Kampania obejmuje również działania na witrynach internetowych Grupy Onet.pl oraz TVN24. W outdoorze spoty będą wyświetlane na ekranach umieszczonych w budynkach terminali Kraków Airport. Spot akcentuje 3 miliony serdecznych pożegnań, 3 miliony czułych powitać, 20 linii lotniczych i 50 połączeń portu lotniczego Kraków – Balice. Jest to kolejna akcja Agencji Reklamowej Schulz zlecona przez Kraków Aiport. W ubiegłym roku agencja była odpowiedzialna za stworzenie identyfikacji wizualnej lotniska oraz kampanię launchingową nowej nazwy i logo Kraków Airport – „Świat zaczyna się tutaj”. Kampania potrwa do połowy lipca. Film promocyjny Kraków Aiport można również obejrzeć na stronie głównej portu – http://www.lotnisko-balice.pl/promo.html


MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl