Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu – Gdynia 2008

16 maja, na pokładzie galeonu Dragon rozpoczęła się kampania wizerunkowa miasta Gdyni pod hasłem: Mistrzostwa Świata w Odpoczywaniu Gdynia 2008. Letni odpoczynek mają zapewnić turystom liczne imprezy. Ofertę Gdyni promuje na billboardach aktorka Anna Przybylska. Od 1 czerwca w największych miastach Polski trwa kampania na nośnikach wielkoformatowych, citylightach oraz cityscrollach. Billboardy promują imprezy żeglarskie, kulturalne oraz muzyczne. Lato w Gdyni rozpocznie się 21 czerwca. Kolejno odbywać się będą imprezy: Gdynia Sailing Days 30 czerwca – 6 lipca, Open’er Festival 4 – 6 lipca, Ladies’Jazz Festival 10 – 13 lipca, Globaltica World Culture Festival 24 – 29 lipca, Koncert Sinead O’Connor 26 lipca, Koncert Erica Claptona 14 sierpnia i Scena Letnia w Gdyni Orłowie. Ekspozycja billboardowa potrwa do końca lipca. Kampanię graficzną stworzyła agencja reklamowa Yapan. Ponadto wydrukowano ulotki w języku polskim oraz angielskim, które zostaną dołączone do prasy kolorowej – tygodników, miesięczników oraz dodatków telewizyjnych. Koszt kampanii miasta Gdyni wynosi 650 000zł. Warto w tym miejscu napisać, że Urząd Miasta Gdyni zgłosił tegoroczne hasło kampanii w Urzędzie Patentowym. Hasło będzie wykorzystywane, więc w następnych sezonach. Poprzednie kampanie miasta nosiły następujące nazwy: „Gdy inwestujesz… Gdynia”, „Gdynia jest lepsza”, „Gdynia – otwarte miasto dla otwartych ludzi” oraz „Lato zaczyna się w Gdyni”.

Fot. Billboardy promujące Gdynię. Copyright Ă‚Ĺ  Urząd Miasta Gdyni



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl