Kampania telewizyjna Lubelszczyzny
Trwa kampania promująca Lubelszczyznę w TV. Spot reklamowy trwający 30 sekund przedstawia największe atrakcje turystyczne regionu m.in. rynek w Kazimierzu Dolnym, zamojską starówkę, lubelską Bramę Krakowską oraz chełmskie podziemia. Hasło kampanii to: „Lubelskie świetne na weekend”.
Kampania została zlecona przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego. Spoty można zobaczyć na kanałach TVN 24, TVN Style i TVN Turbo oraz Polsat Sport i Polsat Sport Ekstra.
Za wybór propozycji do spędzenia wolnego czasu oraz przygotowanie spotu odpowiedzialna była Agencja Reklamowa Cumulus. Promocja ma na celu przyciągnięcie turystów na weekend i jest kolejnym etapem realizacji strategii promocyjnej regionu. Skierowana jest jednak do zamożnych mieszkańców dużych miast. Najlepszy czas antenowy oraz kanały telewizyjne wybrano specjalnie na czas Mistrzostw Europy, licząc na zainteresowanie kibiców.
Kampania potrwa do 18 czerwca. Koszt dwutygodniowej kampanii na pięciu kanałach to wydatek rzędu 218 tys. zł. Wynagrodzenie agencji reklamowej to 25 tys. zł. netto.
Niewykluczone, że powstanie również spot radiowy dla słuchaczy Radia Zet oraz RMF FM.
Lubelskie świetne na weekend (30 s.)
Załadował: dziennikwschodni24