Kampania „Szczecin Wita” – zaproszenie na wakacje

Od kilku dni na ulicach Szczecina widoczne są billboardy pozdrawiające i witające turystów odwiedzających miasto. Nośniki reklamowe zlokalizowane zostały przy głównych drogach wjazdowych do Szczecina. pozdrawia turystów po angielsku, niemiecku, duńsku oraz po kaszubsku i góralsku.

przeprowadzana w mieście ma podkreślić wielokulturowość Szczecina. Kampania jest pomysłem Biura Promocji i Informacji UM i potrwa do końca wakacji.

Co będzie się działo w wakacje?

Z informacji uzyskanych w Biurze Prasowym wynika, iż w tym roku Miasto Szczecin, w okresie wakacyjnym przygotowało wiele atrakcji dla mieszkańców i turystów. Na tydzień przed oficjalnymi wakacjami atmosferę lata będzie można poczuć podczas Dni Morza 2008. Impreza rozpocznie się 13 czerwca na terenie Wałów Chrobrego, reprezentacyjnej części miasta, którą tworzą tarasy widokowe, skąd roztacza się rozległa panorama na prawy brzeg Odry, kanały portowe, wyspy: Grodzką, Bielawę i Łasztownię.

Dar Młodzieży (Polska), Mercedes (Holandia), Loth LoriĂŤn (Holandia), Brabander (Litwa) po rocznej nieobecności znów przypłyną do Szczecina. Jednostki staną przy szczecińskich nabrzeżach, a ich pokłady zostaną otwarte dla turystów i mieszkańców.

Po raz pierwszy Dni Morza 2008 staną się świętem wody i mieszkańców.

W lipcu, w Szczecinie odbędą się Mistrzostwa w lekkiej atletyce, a w sierpniu festiwal nowoczesnych dźwięków.









Fot. Przykładowe bilboardy akcji „Szczecin Wita” Ă‚Ĺ  BP UM Szczecin



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl