Majowa kampania reklamowa Geovity
Geovita – Turystyczna Sieć Marzeń odświeża swój wizerunek.
Obecnie trwa majowa kampania reklamowa prowadzona na terenie Warszawy.
Kampania majowa obejmuje reklamę outdoorową w postaci 120 billboardów zlokalizowanych na głównych trasach wylotowych oraz w najbardziej istotnych punktach Warszawy. Realizacja tego etapu promocji trwa od 17 maja, a zakończy się 1 czerwca.
Przygotowano również radiowy spot reklamowy trwający 30 sekund. Do 31 maja w Radio Wrocław wyemitowanych zostanie 100 wejść antenowych.
W tym tygodniu rozpoczęła się również kampania internetowa – DBB-Double BillBoard w postaci interaktywnego banneru na portalu www.gazeta.pl/turystyka. Do 8 czerwca zaplanowano 295 000 jego odsłon.
Obecnie trwa majowa kampania reklamowa prowadzona na terenie Warszawy.
Kampania majowa obejmuje reklamę outdoorową w postaci 120 billboardów zlokalizowanych na głównych trasach wylotowych oraz w najbardziej istotnych punktach Warszawy. Realizacja tego etapu promocji trwa od 17 maja, a zakończy się 1 czerwca.
Przygotowano również radiowy spot reklamowy trwający 30 sekund. Do 31 maja w Radio Wrocław wyemitowanych zostanie 100 wejść antenowych.
W tym tygodniu rozpoczęła się również kampania internetowa – DBB-Double BillBoard w postaci interaktywnego banneru na portalu www.gazeta.pl/turystyka. Do 8 czerwca zaplanowano 295 000 jego odsłon.
Fot. Billboard Geovita. Copyright ŠGeovita